Minulle tulevat aina murheet ja ilot kertaheitolla.Onko Sinulle käynyt niin ?

Avainsanat: sairaudet murheet surut ilot

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 02.10.2008 - 21:54

Tuntuu että molempien mielialojen on tapana kumuloitua eli ei kahta kolmatta.niin se on lapsillakin että itku pitkästä ilosta.onneksi tämä elämä on mielialojen ja tunteiden vaihtelua.osaa arvostaa eri asioita oikeasti ja eipä käy elämä liian yksitoikkoiseksi.ei ole helppoa ruusuilla tanssiminenkaan,ne on piikkisiä.hyvää jatkoa:)

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 03.10.2008 - 10:52

Siltähän se ainakin tuntuu, osan tästä varmaan tekee ihan itse: kun on kivaa, näkee kivaa ; kun on ankeeta, näkee ankeeta

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 03.10.2008 - 23:25

mulle tulla tupsahtelee ihan sikin sokin, ei siinä sitten tiedä itkiskös vai naurais

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 04.10.2008 - 09:21

Ei ain itse voi määrätä milloin tapahtuu elämässä iloisia asioita ja milloin tulee murheita. Kyllä on hyvä että näin on, osaa sitten arvostaa niitä parhaita ja mukavimpia asioita . Tulee niitä minullekkin pompsissa ja sitten on taas välillä tasasta ja mukavaa oloa ja välillä tylsääkin. Näin se elämä menee.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 04.10.2008 - 11:32

tuntuu,että kuljen välimaastossa,käyrän jos piirtää se on melkosuora.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 06.10.2008 - 09:18

Joskus kyllä tuntuu, että kaikki kasaantuu yhteen nippuun.