Kuka tai ketkä teillä kotona siivoaa?

Käytätkö siivousfirmoja?

Avainsanat: siivous koti

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 06.03.2011 - 10:51

pieni näpsäkkä piikatyttö ......

- no joo, tuo on se uni josta valitettavasti aina herään tosimaailmaan ja tartun luuttuun ...

Kysyjän kommentti

Kiitos vastauksista kaikille :) Mukavaa päivän jatkoa!

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 05.03.2011 - 14:42

Ei kyllä me siivotaan miehen kanssa joskus yhdessä tehdään isommat urakat..
Tänään minä leipomassa ja mies pesi sohvat meidän imurilla..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 05.03.2011 - 15:04

Tässä on vain yksi vaihtoehto, yhden hengen taloudessa siivousvuoro lankeaa aina automaatisesti joka viikko. Joskus olen harkinnut siivousfirmaa, mutta siinä taitaisi käydä niin, että sitä siivoaa ensin itse, että voi päästää vieraan siivoamaan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 05.03.2011 - 15:09

Mieheni kanssa siivotaan yhdessä ja erikseen. Poikani huolehtii oman huoneen siivouksen ja tietysti muutamista yhteisistä askareista. Kunnon siivousvälineillä siivous sujuu huomaamatta. En aio palkata ulkopuolista siivoojaa, ehkä sitten kun en itse enää jaksa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 05.03.2011 - 15:42

Yhdessä siivotaan mieheni kanssa ja hän tekee sen raskaimman homman,eli hakkaa matot pihalla.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 05.03.2011 - 15:42

Ei ole onni koskaan potkinut, aina olen joutunut siivoojan paikalle,Se on haukaa hommaa. Tai ainakin oppii tykkäämään kun aina säännöllisesti sitä tekee.Väsyy kyllä kieltämättä joskus.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 05.03.2011 - 16:13

Meillä käy siivooja kerran viikossa, selkäni on niin pahasti vammautunut että en voi kumarrella, hän imuroi ja pesee lattiat, minä teen muut siivoustyöt kuten pyyhin pölyjä ja pesen vessat.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 05.03.2011 - 16:26

Minunhan se pitää koettaa siivota, mutta elämäntoveri avustaa kyllä ja joskus jopa siivoaa ihan yksin, kun olen työssä. Siivoojasta unelmoin, haaveilen ja toivon saavani jossain vaiheessa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 05.03.2011 - 16:26

Yhdessä perheen kesken siivotaan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 05.03.2011 - 16:43

En käytä siivousfirmoja vielä ainakaan. Tuttavani siivosi, siis imuroi ja pyyhki lattiat.
Olen onnistunut kaksivuotta sitten oikean olkapään saamaan kiertäjäkalvosimen repeämään ja
nyt noin 2 kk sitten meni toinen, joka on työkyvytön kipuineen.
Pidän siivouksesta ja nuohoan aika paljon paikkoja kun on vaan yksiö, niin kaikki työ tapahtuu samassa
tilassa. Nyt voi mennä jonkun aikaa ja meneekin, että olen sivussa joistakin töistä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 05.03.2011 - 17:41

öö tuota.. pakko tunnustaa, että olen tuosta lajista sujuvasti luistanut. Vaimo ja lapset meillä yleensä siivoaa. Mutta en minäkään silti sohvalla makoile, ahkeroin muissa hommissa. Pitäisi varmaan vähän ryhdistäytyä siivouksenkin saralla, josko se vaimo siitä pitäisi?

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 05.03.2011 - 18:14

Vm. -55 oleva työjuhta - merkiltään Ida.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 05.03.2011 - 21:22

Mää itte eli siivousjuhtayhtiö PateT.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 05.03.2011 - 23:18

Kyllä minun on siivottava nykyään.Enne siivosimme mieheni kanssa yhdessä..nyt ei ole miehestä enään siihen apua,kun on kunto pettänyt.
Hyvä että pystyy itsestään huolehtimaan..kovien kipujen kanssa.
Toivon mukaan tulevien suurin leikkausten avulla..pystyisi olemaan apuna siivouksissa.
Menee ainakin tämä vuosi,että ei ole apua hänestä.
Kesä koittaa..minun huolena varmaan kaikki pihatyöt..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 06.03.2011 - 09:45

Itse siivoilen. Isäntä myös taitojensa ja kykyjensä mukaan. Ihana tunne, kun on järjestänyt tavarat, vaihtanut lakanat, pyyhkinyt pölyt, imuroinut ja pessyt lattiat. Vielä vessat ja kylppäri puhtaaksi, niin jo on ihanan väsynyt olo. Ei sitä kerrostaloasunnossa paljoa ole siivoamista. Mutta nuo ikkunatkin pitäisi availla ja putsata. Ehkä joskus. Isompi homma on tuo kaappien ja komeroiden läpikäyminen ja siinä ei siivousfirmastakaan ole apua.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 06.03.2011 - 11:30

Mamma enemmän kuin pappa. Sitten kun olen parvekkeen siivonnut ja laittanut kesäkuntoon pääsen muuttamaan mökille. Odottavan aika on pitkä!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 06.03.2011 - 18:43

Ei ole siivousfirma meillä käynyt. Ihan itse siivoan ja pojat siivoat myös.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 07.03.2011 - 09:51

Perusviikkosiivouksen tekee siivooja, toki muutakin tekemistä on eli erilaiset järjestelyt.
Meillä on ollut sama siivooja jo yli 20 vuotta, ensin ihan yksityisesti, nyt myöhemmin perusti firman ja hoitaa vain pitkäaikaisten asiakkaidensa kodit.