Miten vietät lauantaita?

Lisätty: 05.03.2011 - 16:29

Tuli käytyä lenkillä kahteen kertaan, yhteensä reilu 6 km vain. Lapioitiin umpihankeen polku Onnelaan jossa tarkoituksena nauttia huomenna paistettua makkaraa ja päiväkahvia. Nyt alan keittämään huomiselle laskiaishernerokkaa ja siinä sivussa saunan lämmitys, fetasalaatin teko sekä pizzan paisto.

Avainsanat: harrastukset koti

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 05.03.2011 - 16:15

Menemme tuonne kellariin nauttimaan porealtaasta klo 18 paikkeilla, 2 lapsenlasta tulee silloin myös sinne vesileikkiä leikkimään.

Kysyjän kommentti

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 05.03.2011 - 11:30

Kerään puhtia kauppareissua varten, käymme samalla ulkoilemassa. Kenties käyn iltapäivällä salilla. Muuten vain mukavaa joutenoloa lueskellen kirjoja ja katsomalla rästiin jääneet Emmerdalet.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 05.03.2011 - 14:16

Kävimme kaupoilla ja äsken juotiin päiväkahvit kera laskiaispullien,ostettujen.Saunominen seuraavaksi ja syödäkin pitäisi.Illalla lueskelen ja katselen televisiota,voin vähän napsutellakkin.Siivoukset tehtiin eilen,että nyt on mukava olla siistissä kodissa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 05.03.2011 - 14:53

Leivottu pojalle kakku huomista varten...
taas tulee tehtyä tuolla vohvelikuvalla, oli todella hieno ja maukas...
Ja lapsenlapsi taas yökylässä joten Jaden kanssa tämä päivä rullaa..
Siskokset kun on samassa paikassa töissä ja heillä on tyttöjen ilta työkavereiden kesken..
Ja hänen miehensä kun on tatuoija on työssä yöhön asti jossain Paraisten Bubissa... siellä joku ihme juttu menossa..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 05.03.2011 - 15:01

Hyvän ystävättären kanssa kiersimme paikalliset kirppikset löytöjen toivossa, sitten laskiaspullakahville.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 05.03.2011 - 16:09

Lauantai yksi muiden joukossa. Kaunis kevät ilma ,aurinkoa ja vesi tippuu räystäältä.Linnut lentelee ja leikkii keskenään.Kävästiin hyvinkäällä äitiäni katsomassa. Kysyin onko syöty mitää, ei ole mitään syöty. Keitin puuroa ja marjahedelmä soppaa. Nyt ajatuksissa saunan lämmitys. Kisoja katseltu .

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 05.03.2011 - 16:40

Normaalien kotiaskareiden parissa, leppoisasti kotona loikoillen.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 05.03.2011 - 17:47

Tänään on vielä touhukas työpäivä ja huomenna viikon ainoa lepopäivä. Elikkäs huomisella pitäisi jotain hauskaa perheen kanssa keksiä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 05.03.2011 - 18:13

Istun nurkassa hiljaisena tehden tilaa muille. Isäntä katsoo telkkaria ja pojantytär istuu koneella.
Minä sitten aina välissä vilkaisen kumpaakin masiinaa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 05.03.2011 - 20:07

Vasta tässä pääsin lauantai illan viettoon,kun tulin saunasta...Nyt kyllä otana pari lasillista vinkkua..enkä ajattele tippaakaan näitä keskeneräisiä remontti-hommia..
Olen ikionnellinen,kun tämä projekti on ohi..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 06.03.2011 - 11:28

Olin katsomassa pikku prinsessaa. Kas kummaa. Hän huomasi yhtäkkiä, että konttaamallakin pääsee eteenpäin. Ikimuistoinen päivä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 06.03.2011 - 18:42

Lenkillä tuli käytyä koiran kanssa, siivoillessa, ruokaa tehdessä ja illalla oli sauna. Hyvin rauhallinen ja tavallinen lauantai päivä siis.