Onko kokemusta uusio autonrenkaista?

Avainsanat: uusio rengas

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 05.03.2011 - 13:30

Tarkoitatko uudelleen pinnoitettuja renkaita ? Jos renkaan runko on ehjä eikä ole liian vanha, niin siihen voidaan vulkanoida päälle uusi kulutuspinta. Niitä on "aina" ollut myynnissä, isot pojat kertoivat aikoinaan, että Helsingin taksit ovat käyttäneet niitä paljon. Itsekin yhden satsin kerran kokeilin, mutta eivät pysyneet pyöreinä, osasyy oli ehkä auton etupyörien aurauskulmissa ?
Kyllä niitä monet yhä myy, tässä eräs: "Kotimaiset takuu-pinnatut".
www.matinrengas.fi/Matin_ren...nkaat.html
ja www.halvat.org/renkaat.html

Kysyjän kommentti

Meillä on nyt sellaiset uudelleen pinnoitetut renkaat automme alla ja miheni sanoo niiden olevan hyvät verrattuna meidän vanhoihin kitkarenkaisiin.Olivat hyvin edulliset ostaessa ja siihen pyrimmekin.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 05.03.2011 - 11:03

Mitähän ne ovat? Ei siis ole kokemusta. Oisko kiinalaisia halparenkaita..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 05.03.2011 - 12:05

Nyt vata kuulin ensi kerran mainittavan. Jospa he ovat keksinet tehdä ne jätepaperista.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 05.03.2011 - 13:48

Heko, heko, turboo;
www.aijaa.com/v.php?i=008597624698.jpg

Lisätty: 05.03.2011 - 21:43

Nykyisin ovat autot niin huonoja ja renkaat hyviä etten ole vuosiin tehnyt muuta kuin vaihtanut auton ja katson että ei heti tarvitse mennä gummisedälle gummikauppan?

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 05.03.2011 - 14:40

www.iltalehti.fi/autot/20091...8_au.shtml

taitaapi jäädä ainakin lapsilta otamatta..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 05.03.2011 - 15:00

Eipä ole tullut moisia vastaan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 05.03.2011 - 17:11

Ei mitään tietoa. En tunne oikein hyvin noita rengas puolen juttuja.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 05.03.2011 - 17:44

Siis uudelleen pinnattuja ja siten hieman edullisempia renkaita. Joskus voi saada hyvän sarjan. Ja joskus ovat tehty niin huonoihin runkoihin, ettei voi ajaa / saada tasapainoon. Minusta esim. rengasonlinen kautta saa niin edullisia uusia renkaita, jottei uusio kannata.

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 05.03.2011 - 18:12

"Uusiorengas" - mikä lie, mutta jos tarkoitat tuolla uudelleen pinnoitettuja, niin ei ole kokemusta.
Autooni ostan aina tarvittaessa uudet renkaat.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 05.03.2011 - 20:11

En ymmärrä noista rengasjutuista mitään...
Olen kumminkin joskus kuullut,että vanhoja renkaita pinnoitetaan uudelleen,ja ovat vähän edullisempia hinnaltaan.