Miksi matkatoimistot eivät järjestä matkoja Kanarialle kesäkuukausina?

Avainsanat: espanja las palmas

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 05.03.2011 - 11:02

Pääseehän sinne muutenkin, mutta ilmasto on aika kuuma.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 05.03.2011 - 09:52

www.finnmatkat.fi/lomakohde/...=kesa-2011

tänne kyl pääsee..

Lisätty: 05.03.2011 - 09:53

Tai sit vaan ei ole niitä keskikesällä tässäkin useat alkavat vasta elokuulla..

Lisätty: 05.03.2011 - 09:55

www.finnmatkat.fi/lomakohde/...as-palmas/

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 05.03.2011 - 10:39

Siellä on liian keskikesällä lämmintä suomalaisille, siksi kysyntä on niin vähäistä. Aina sinne jokin toimisto myy matkoja kesälläkin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 05.03.2011 - 10:48

Kyllähän sinne pääsee. Itse olen tilannut hotelli+lentopaketin travellinkiltä. Hienosti tuo matkustaminen sujuu silläkin lailla ja ympäri vuoden.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 05.03.2011 - 11:18

Samaa ihmettelen minäkin. "Onnellisten saarilla" on aina sopiva lämpötila. Kesäkuukaudet eivät juurikaan poikkea Suomen lämpötiloista. Mannerespanjalaiset tulevat mielellään viettämään kesälomaa viileämmille saarille.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 05.03.2011 - 11:49

Tarjonta on pienenpää kesällä koska välimeren maihin tehdään matkoja enemmän.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 05.03.2011 - 12:15

Kyllä sinne pääsee, mutta miksi mennä kesällä? Ilma on tukahduttavan kuuma, eikä siellä ole ketään. Kaikki paikalliset = siellä työskentelevät ihmiset, pitävät lomaa ja lähtevät pois, jos vaan mahdollista.Tai työskentelevät muualla.Suurin osa ravintoloista ja nähtävyyksistä on keskikesän kuukausina kiinni.

Lähteet:
Sisäpiirin tietoa :)

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 05.03.2011 - 18:09

Olettavat matkanjärjestäjät etteivät Suomalaiset lähte täältä ihanan viileästä kesästä sinne tukahduttavaan kuumuuteen. Olen itse ollut joskus alkusyksystä siellä ja silloinkin mittari näytti varjossa melkein neljääkymmentä. Sinne meinasi tukahtua.
Mutta kyllä sinne pääsee useammankin matkanjärjestäjän toimesta, ja ainahan voi ottaa pelkät lennot sekä varata hotellin suoraan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 05.03.2011 - 18:22

kukapa nyt Kanarialle haluaisi kesällä, kun Suomen suvi on suloinen.
mutta kyllähän sinne pääsee omatoimireissulle jos välttämättä haluaa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 05.03.2011 - 20:40

Taitaa olla liian kuumat oltavat silloin..siksi niitä järjestetään vähän.....kun meilläkin on kesä parhaimmillaan..
Pitää ottaa omatoimimatka..lento vaan ja hotellin voi otta vaikka paikanpäällä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 05.03.2011 - 22:23

kyllä se liian kuumaa on lähinnä legendaa, harvoin saarilla on sellaista tukahduttavan kuumaa kuin mantereen paikoissa....

matkoja kyllä löytyy ympäri vuoden, mutta kysynnän ja tarjonnan laki siinäkin pelaa, keskikesällä Kanarian matkoille vähemmän kysyntää, siispä matkatoimistot varaavat sinne vähemmän paikkoja kesäksi ...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 07.03.2011 - 09:13

Luulenpa, että matkatoimistot keräävät voittoa enemmän joistain Välimeren kohteista, jonne on parisen tuntia lyhyempi lento. Esimerkiksi Kreikan ja Turkin kohteet ovat kesällä suosittuja, ja hinta-laatusuhde edullisempi järjestäjälle. Uskoisin vain, että raha ratkaisee tämänkin asian.
Mutta jos Kanarialle välttämättä haluaa, niin omatoimimatkailu on ihan kelpo yhdistelmä. Ei kun nettiin pläräämään.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 07.03.2011 - 17:35

Kanarialle on helppo ottaa vain lento ja siellä löytyy kyllä hotellia ja sellaista asumista mitä olet vailla!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 09.03.2011 - 11:02

Lennon vain varaat, ja hotellinkin voit ottaa netistä. Näin matkan teko sujuu vaivatta.