Mikä on sää paikkakunnallasi,onko kevät jo pitkällä?

Lappeenrannassa on 0C ja puolipilvistä luvassa,eilen räystäistä vesi tippui ja illalla satoi vesistä räntää.Kevät keikkuen tulevi.

Avainsanat: säätila

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 05.03.2011 - 10:31

Aamusta yritti aurinko paistaa,mutta nyt on ihan pilvinen taivas,ja todella voimakas tuuli..mikä kylmentää ilmaa..Kyllä kevät tulee pikkuhiljaa..eilenkin oli ihan vesilätäköitä tiellä..Iltainen räntäsede pehmentää hankia..niin sulavat nopeammin.,, lumet saavat kyytiä.kun aurinko näyttäytyy..

Kysyjän kommentti

Meillä on tällä hetkellä pilvistä,mutta kuivaa,aurinkoa kaivataan.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 05.03.2011 - 10:00

Kyllä tuo kevät tulee hitaasti mutta varmasti...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 05.03.2011 - 10:45

Aurinko paistaa ja lämpötila on plussan puolella 2,4 astetta. Lumet sulavat vauhdilla. Todellakin kevätkausi on alkanut täällä lounais-suomessa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 05.03.2011 - 11:11

Aurinko paistaa, tuulee kovasti pohjoisesta ja mittari näyttää +2 astetta. Lunta on paljon ja katoilta tuli alas viimeiset satsit. Kevät tulee kyllä ja sen huomaa pienistä muutoksista kuten esim. hangen pinnan alenemisesta, talitintin laulusta ja ojan varrella avautuvista pajunkissoista.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 05.03.2011 - 11:22

Aurinko paistaa kutsuvasti ulkoilemaan. Ilmassa on jo parin päivän ajan ollut kevään tuoksu. Muutama lämpöaste on mittarissa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 05.03.2011 - 11:45

Käväisee mittari muutaman asteen lämpöisen puolella, meinasin lähteä tuonne kilometrin päähän
lidl.in kauppaan, mutta huomasin, että rollarin renkaat eivät pidä varmaankaan, kun on liukastunut
viime yön aikana. Hätä suuri,apu lähellä tytär pyöräytti 4-pyöräisellä minut sinne ja poies.
Nyt pitäs taiteilla kirjastoon, saas nähdä pääsenkö, sinne on iso mäki.
Empä muusta huomaa vielä kesän tuloa kuin että edellisen päivän pehmeys kaduilla on aamulla
liukastunut.sileäksi jääksi.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 05.03.2011 - 11:51

Aurinko paistaa ja pari astetta lämmintä kyllä se kevät sieltä tulee.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 05.03.2011 - 14:58

Aamulla räntäsadetta ja lämpö nollan kieppeillä, nyt mitä komein auringonpaiste ja lämpöä muutama plus-aste.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 05.03.2011 - 16:15

Kevät laulut soi koivuissa vaikka tuuli kovasti puita huojuttaa. Lintusilla ihan toinen meininkipäällä.Vesi tippunut ja aurinko paistanut. Illalla tuli lumisadetta hiukan ,uusilumi vanhan surma.Aivan ihanaa kun päivän pituus lisääntynyt,

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 05.03.2011 - 18:05

Ei ole keväästä tietoakaan vaikka eilen tiet hieman sulivatkin. Mutta silmin havaittavaa muutosta ei lumikinoksissa ole tapahtunut.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 06.03.2011 - 18:39

Lumet sulee kovaa vauhtia. Aurinko lämmitti tänään mukavasti, tosin oli kylmä viima.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 07.03.2011 - 10:06

Kevät tulee nopeammin kuin keikkuen, lauantaina tosin oli aika kova tuuli mutta sehän kuluttaa lunta. Kinokset ovat alentuneet.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 09.03.2011 - 11:00

Kevät tulee nopeasti, aurinko paistaa ja mittari näyttää nollaa.