YLE:n areenalta ajankohtaisia asioita ja veikkauksen sivuilta jalkapallo-otteluita. Niitä olen käyttänyt. Nuo muut eivät ole oikein innostaneet.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 05.03.2011 - 09:59

Jotenki tää ei ol mun juttu, tv teeveenä ja netti nettinä...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 05.03.2011 - 11:27

Olen katsellut joitakin ohjelmia YLEn areenalta ja Maikkarin katsomosta. Paketissa on kaapeli odottamassa, jolla saan ohjelmat näkymään tv:n kautta.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 05.03.2011 - 16:50

Olenhan minäkin katsonut joitakin ohjelmia YLENn areenalta ja Maikkarilta. Mutta tuntuu, että lisää en tarvitsekaan. Katson korkeintaa 3 tuntia viikossa ei aina sitäkään TV.tä
Olisin TVn jo poistanut kalusteluettelostani, mutta tyttäreni ei antanut.
On kyllä uusi 32 tuumainen ja näkyy teräväpiirtokuvatkin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 05.03.2011 - 17:43

Olen tutustunut, muttei inspiroi varsinkaan vieras kieliset jorinat!

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 05.03.2011 - 18:04

Juuri klikkasin linkkisi google comia. Ei kiitos, lontoon murre on niin vieraanomaista minulle.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 09.03.2011 - 10:59

Vain tuohon areenaan olen tutustunut, en muihin.