Jos joku maksaisi matkasi minne vaan mihin matkustaisitte?

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Ida
Vastattu: 04.03.2011 - 23:02

Thaimaaseen hyvinkin ja tingin vielä vähintään kolmeksi kuukaudeksi.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 04.03.2011 - 23:20

En varsinaisesti minnekään määrättyyn paikkaan, mutta haluaisin matkustaa Idän Pikajunalla.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 05.03.2011 - 06:20

Bora Boralle kuuluisan Bloody Mary-ravintolan baariin juomaan Bloody Maryt.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 05.03.2011 - 06:29

Haluaisin käydä uudestaan Keniassa ja siellä Mombasa olisi se pääpaikka. Tai sitten se voisi olla tuo Mexiko, kun siellä en ole ennen ollut.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 05.03.2011 - 07:35

Minulle suuri haave on ollut Etelä-Amerikka, kiertomatka sinne ja aikaa puoli vuotta kuulostaisi hyvältä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 05.03.2011 - 07:39

suomessa on paljon nähtävää - mutta sen haluan nähdä pikkuhiljaa, ei makiaa mahan täydeltä. ehkä menisin siis norjan vuonoristeilylle. en pidä lentämisestä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 05.03.2011 - 08:18

Neitsytsaarille, Haaratd Hirmuinenkin on kehunut, "vau mitä neitsyitä"?

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 05.03.2011 - 10:38

Kana da ja kukko ei. Sinne sanaleikki vei.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 05.03.2011 - 11:39

Minut se joku joka haluaisi kustantaa matkani saisi postittaa minut Israeliin.
Haluaisin vielä vanhoilla päivilläni nähdä sen, mutta toivon, että ainakin uutena ihmisenä pääsen rahatta
ja hinnatta sinne, uskon että paluulippuni sinne on jo maksettu.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 05.03.2011 - 12:19

Kun Palisanteri tuon Bora Boran minulta (ja mieheltäni) näin "varasti"...Voisin kuvitella tekeväni maailmanympärysmatkan.Vaikka lento Australiaan ja toista kautta takaisin.Voisi siinä sitten pysähdellä aina jossakin matkalla.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 05.03.2011 - 16:16

Menisin katsomaan Mauritiusta.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 05.03.2011 - 17:36

Australiaan kaikenlaisia elukoita ihmettelämään ja brumyjä kesyttämään :)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 05.03.2011 - 17:37

Juuri nyt ei ole matka mielessä. Todennäköisesti kysyisin täältä Napsusta vinkkejä, joiden perusteella matkakohteen valitsisin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 05.03.2011 - 20:48

Silloin ilman muuta maailanympäri matkan...Nyt on vain takuuvarmat ilmaiset matkat Saksaan..siellä vasta kävin..ja Puolassa paluumatkalla,olen ihan tyytyväinen näihinkin reissuihin..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 05.03.2011 - 22:19

saarelta saarelle, niin pitkään kuin saaria piisaa ,
tämä noin aluksi ja sitten voisin kekittyä vanhoihin kaupunkeihin

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 06.03.2011 - 13:12

Vasta oli ohjelma Idän pikajunasta Hercule Poirot oppaana. Sillä siis minäkin haluaisin matkustaa :)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 06.03.2011 - 18:37

Havaijille, siellä ei ole tullut käytyä ja jotenkin saari kiehtoo kovasti. Ainakin olisi tarpeeksi lämmin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 09.03.2011 - 10:59

Kaukomatkalle suuntaisin.