Toukokuussa Espanjaan ja hotellissa olisi tarjolla all inclusive 41,90 per aikuinen ja 27.95 per lapsi. Kannattaako ottaa?

Meitä on siis 2 aik ja 3 lasta. Mikä on yleensä ruuan hintataso Espanjassa?

Lisätty: 05.03.2011 - 08:55

Reissaajat: Ihan omatoimimatkalla, hotellin nimi on Estival Park La Pinedassa.

Lisätty: 06.03.2011 - 08:32

Sitä sitovuutta minäkin olen miettinyt ja ihan piheyttäänhän sitä tulisi oltua hotellilla, jos all inclusive olisi :D Meillä olisi tarkoitus kierrellä näitä lähikaupunkeja...

Avainsanat: ruoka espanja hinta

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 04.03.2011 - 22:55

Espanjassa on Suomen hintataso. Lasten kanssa reissussa pääsee helpoimmalla, jos ottaa all inclusiven, nopeastihan eurot hupenevat jo jäätelöön ja limsaan. Lisäksi tenavat saavat valita mieleisen ruoan. Hotelliluokitus kyllä aika pitkälle määrää ruoan tason, olen ollut hotelleissa, joissa on erittäin hyvä ja vaihteleva ruoka ja sitten taas sellaisissa, joissa syö vain henkensä pitimiksi.

Lisätty: 05.03.2011 - 11:42

Kävin kurkkaamassa hotellin ja näyttää hyvältä. Täysihoidosta hinta ei ole paha. Hotelli näyttää olevan Saloun lähellä, jos teillä on aikomus käydä Port Aventurassa ja vesipuistossa, ottaisin mieluummin puolihoidon, sillä noissa paikoissa hurahtaa päivä jos toinenkin. Täysihoito rajoittaisi ehkä liikaa. Olimmi muutama vuosi sitten Saloussa ja pojan ehdolla mentiin, joten puolihoito oli hyvä ratkaisu ja saimme rauhassa viettää aikaa noissa puistoissa.

Kysyjän kommentti

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 04.03.2011 - 19:28

Kannattaa, vaikka en hintatasosta mitään tiedäkään. Yksi yö ilman allinclusiveä Hampurissa maksoi 65€.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 04.03.2011 - 19:38

Uskon että on kannattavaa, kun tuo käsittää aamupalasta asti...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 04.03.2011 - 20:26

Mielestäni aika edullinen hinta.Jos ei halua etsiskellä lasten kanssa hyviä ruokapaikkoja joka ilta....Suosittelen lämpimästi.Ruoat ovat vielä yleensä sellaisia, että sopivat jokaiseen suuhun.Ja valinnanvaraa on riittävästi.Lapset tykkää taatusti jäätelö- ja limonadi palvelusta :)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 04.03.2011 - 21:43

Ei mitään ehkä vaan ehhdottomasti kannnattaa.minkä matkatoimiston matka?

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 05.03.2011 - 06:30

Kannattaa sillä tuohan on edullinen hinta.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 05.03.2011 - 21:01

Hinta on tosi edullinen,ja tietysti helppoa lasten suhteen syömiset.
Itse olen jonkun kerran ollut puolihoidolla,kun on tyttären lapset olleet mukana..
Se on ollut ihan hyvä ratkaisu,kun aamupalan jälkeen voinut liikua vapaasti koko päivän...ja illasta ollut hotellilla syömiset.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 05.03.2011 - 21:29

Ahaa Saloussa,minäkin olin siellä pari vuotta sitten ja ihan viehättävä espanjalaisrantapaikka olikin.Engelsmanneilla on oma korttelinsa pubeineen ja enkkuruokakauppoineen,mutta Salou on lähellä Barcelonaa(vietin silloin 3yötä BCNssa) ja Sitgesiä.Barcelonaan lyhyt ja halpa junamatka,samalla näkee rannikkoa.Min en tykkää täyshoidosta,koska se sitoo aikoineen,mutta helppohan se on.Ruoka yleensä on hiukan edullisempaa Espanjassa kuin Suomessa,mutta lounaspaikkojen yms.hinnat vaihtelee sijainnista riippuen...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 09.03.2011 - 10:57

Minä ostaisin, aika edulliselle kuulostaa.