Kuka katsoi miesten viestin? Olipahan vauhdikas kisa.

Avainsanat: mm kisa

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 04.03.2011 - 16:32

Hyvä ja jännittävä kisa seurata. Tapahtumia oli runsaasti. Paras joukkue voitti.

Kysyjän kommentti

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 04.03.2011 - 16:28

Eipä ole tullut katsottua, ja mieskään ei ehtinyt katsoa...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 04.03.2011 - 16:43

Jännittävä kisa oli tosiaan.Vaikka hiihtivätkin Suomen pojat hyvin, harmitta hieman, kun pronssi meni sivu suun.Hattua nostan Jauhojärvelle.Hiihti lujaa, kuin pikajuna.Olisipa toisetkin Suomalaiset päässeet samaan hurmaan!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 04.03.2011 - 17:15

Kyllä minä seurasin alusta loppuun. Tilanne eli koko ajan . Ensin ajattelin että tuohonko kaatui mitallihaave kun Villen sukset ei toiminut. Voitelu oli poskellaan .Mutta eihän toki kisa jatkui jännänä. Sami oli ihan omaa luokkaansa hiihti hyvin .Sitten tämä joka hiihti vapaata ja toi viestin Heikkiselle ekana niin oli tosi jännää.Oli ihan maailman paras porukka koossa taas kerran. Mutta matti ei päässyt eroon muista ja kesti paineet ,voimat ei riittänyt loppuun asti.Hieno hiihto kerrassaan .Kannatti olla telkun ääressä. Terkkuja Mariaanalle .

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 04.03.2011 - 17:26

Tuli aina työn lomassa seurattua, kovin olisin suonut mitalin Suomi-pojille, hienosti hiihtivät!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 04.03.2011 - 18:52

Mietin vaan miten oliskaan mennyt suomalaisilta jos periteisen miehet ja luistelijat olis hiihtänyt osuutensa eri järjestyksessä. Heikkinen ei ole "skeittaaja".
Jauhojärvellä ei tada olla paha menemään maitohapoille? Ensimmäisellä osuudella ei viestiä voi voittaa, mutta hävitä voi jos ei omaa riittävää räväkkyyttä. Kokemuksessa löytyy yli 50 vuoden takaa.
TV oli auki ja FIS'in livesivu väliaikojen seuraamiseen combussa.

Lisätty: 04.03.2011 - 22:38

Tassä on minun näkemykseni;
www.aijaa.com/v.php?i=003897622638.jpg

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 04.03.2011 - 20:21

eipä tullut katsottua.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 04.03.2011 - 21:46

Ei tullut katsottua mutta kuuntelin töissä kyllä

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 04.03.2011 - 22:59

En katsonut, minulla hävisi mielenkiinto hiihtoa kohtaan Lahden MömMö-kisoissa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 04.03.2011 - 23:01

Poikkeuksellisesti tuli katsottua. Ei mestarismiehen voimat riittäneet sitten kuitenkaan...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 05.03.2011 - 21:12

Eilinen päivä meni,että en ennäättäny katsomaan miesten viestiä..
Ei mitallia tullut,kun meni ohi suun..yritys oli kuulemma kova..