Laskiaissunnuntai lähenee, lähdetkö pulkkamäkeen?

Avainsanat: laskiainen pulkkamäki

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vieras
Vastattu: 04.03.2011 - 13:41

En lähde. Olisi aika hullun näköistä kun vanha eukko laskisi pulkalla ypöyksin tuolla rinteessä.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 04.03.2011 - 12:12

En lähde, mutta ulkoilla aion kyllä ainakin kävelemällä. Täytyy tehdä uusi satsi sitten laskiaispullia.

Lisätty: 04.03.2011 - 16:23

Niin ja ison kattilan aion keittää hernekeittoa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 04.03.2011 - 13:04

en valitettavati pääse, molemmat kädet kantoliinassa olkapäärepeämien vuoksi.
Mäet saa olla, ovat miinus 10 minulla nyt. Mutta toivotan hyviä ja riemukkaita laskiaisen
hetkiä. Ennne sitä huuettiin kurkun täyeltä pitkiä pellavia tulevalle kesälle. Liekö kasvua lisännyt.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 04.03.2011 - 14:12

Taitaa mäki jäädä.Tai mistä sitä tietää, vaikka innostuisi.Viime vuonnakin laskettiin miehen kanssa paripulkalla siihen malliin, että häntäluu taisi olla vielä Juhannuksenakin kipeänä... Saahan sitä välillä heittäytyä lapseksi taas.Piristää kummasti!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 04.03.2011 - 14:16

Mäki jää minun kohdaltani, mutta laskiaispullia kyllä pitää laittaa ja maistella...

  Ilmoita asiaton vastaus
-m-
Vastattu: 04.03.2011 - 15:31

Lapsena oli mukavaa kun isän työpaikka järjesti firman kesämökillä koko henkilökunnalle laskiaisjuhlat. Mäessä oltiin tunteja ja sen jälkeen tietysti hernekeittoa ja pannaria kuuman mehun kera, oli se vaan niin hyvää.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 04.03.2011 - 21:53

Kyllä varmaan lähden lapsien kanssa

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 04.03.2011 - 21:59

Menenhän minä katselemaan toisten riemua. Itse en enää pulkkaan istahda välttääkseni suurempia vahinkoja.

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 04.03.2011 - 22:46

Molemmat löytyy, mutta pidän visusti ne erillään toisistaan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 05.03.2011 - 21:22

Laskiaispullia paistan,mutta pulkkamäkeen ei tämä mummeli lähde...
Kyllä silloin,kun oli lapset ja lastenlapset pieniä...pulkkamäkeen oli pakko päästä..nyt on se aika ohi..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 06.03.2011 - 18:27

En lähtenyt pulkkamäkeen, mäessä näytti olevan paljon porukkaa. Sen sijaan tein pari pitkää lenkkiä koiran kanssa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 09.03.2011 - 10:53

Tulihan tuota käytyä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 13.03.2011 - 01:28

enpäs lähtenyt, minä lähdin käpälämäkeen ... laskua siitäkin tulee roimasti