Meillä se on nyt mahtava matikka-pyry..mites muualla Suomessa?

Avainsanat: tuuli tuisku

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 04.03.2011 - 10:41

Täällä sataa räntää taivaan täydeltä tosi karsee ilma.

Kysyjän kommentti

Kiitokset vastauksista. Tänään onkin sitten todella tuulinen päivä....talvi ja kevät alkavat taistelemaan ilmojen herruudesta.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 04.03.2011 - 08:16

Eiole pyryä mutta tuulista kylläkin . 2- keväinen aamu. Eilen aamupäivästä hiukan pyrytti sitten loppui.Uusi vanhan surma vai mitenköhän tuo meni.Täällä ollaan ihan kukuksissa.Heräsin yölläkin monasti.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 04.03.2011 - 08:29

jotain rähmää taivaalta tulee ja aikamoisen vinkka tuuli pohjoisesta päin. aikaisin aamulla oli -1, ja nyt jo +1.
kävin Fiina-koiran kanssa pitkällä aamulenkillä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 04.03.2011 - 08:57

Huomenta vaan! Viimeinen virallinen lomapäivä alkoi puoli astetta miinuksen puolella.Taivas häkäräinen, muttei sada mitään.Pikkasen tuolla taitaa tuulla.Tartteekin viedä pikkulinnuille sapuskaa ja saahan siitä sitten oravatkin.Pitää huolehtia pikkuisista, kun kerran alkutalvesta syöttämään aloitin.Sen verran rankasti vielä on lunta, etteivät kovasti luonnosta vielä ruokaa saa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 04.03.2011 - 12:09

Täällä kaunis sää auringonpaisteineen, raikasta...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 04.03.2011 - 13:16

aurinko hellii, ei tosin koko naamallaan, mutta ei matikoita saisi nyt täältä.
On sellaista usvaa ja joskus kirkastuu vähäsen, en tieä olisiko hyvä pilkkikelikään,
ainakin tarkenisi.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 04.03.2011 - 13:34

Pilvistä ja tuulista. Pyrystä ei havaintoa.

Lähteet:
Näkö- ja tuntoaistit

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 04.03.2011 - 22:29

Aamusta paistoi ihanasti aurinko,mutta meni pilveen aamupäivällä..Nyt illasta tulee taivaalta räntää...niin suuria hiutaleita,että on kun hanskan paikkoja..tosella sakeaa pyryä..

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 04.03.2011 - 22:37

Komia päivä oli. +6 lämmintä ja puolipilvistä. Illemmalla tuli vettä melkein kaatamalla ja vieläkin on kaksi astetta lämmintä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 08.03.2011 - 22:16

Vinkka on käynyt, muuten kevättä on pidellyt.