Huomenta napsut ja mukavaa päivän alkua. Olisi mielenkiintoista kuulla kommentit niiltä ketkä katsoivat Tuksun ja Arton häät?

Itse katsoin "ammatillisesti hoitajan näkökulmasta" ja löysin ajateltavaa paljon. Molemmista osapuolista. Sanotaanko näin, että sääli on sairautta, mutta tunsin ihan aitoa sääliä molempia kohtaan. Kumpainenkin tarvitsisi apua saadakseen elämänsä kohdilleen.

Lisätty: 04.03.2011 - 12:24

Tiedättekös, että me hoitoalan ihmiset hoidamme kuitenkin kaikenlaisia ihmisiä tasapuolisesti.

Avainsanat: pari kohu

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 04.03.2011 - 10:49

kuvia olen nähnyt ja on niin säälittävii molemmat ..kyllä on näköjään tehtävä mitä vaan ,jotta pysyy nimi pinalla ...huh huh...:(

Kysyjän kommentti

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 04.03.2011 - 08:23

En ole katsonut ainakaan vielä mutta eiköhän tule sekin nähtyä.Ihmettelin itsekseni että avioliittoon nuo kaksi.En nähnyt siinä mitään järkeä.Hyvä kun huolehtivat omista itsestään.Taitaa olla molemmissa jotain .Näin miehen mariass ja siinä ihan ok. Muuttta ihmettelin kuka jaksaa ja ketä.Olen ain a tuon naisen pitänyt outona tyyppinä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 04.03.2011 - 08:40

En ole katsonut, en näe tuossa touhussa järjen häivää ja kaikista järjettömyyksistä yritän pysyä erossa. Sen verran olen kuvia ko. parista nähnyt että voi sanoa taas "vakka kantensa valitsee"! En tunne ssääliä niin vähän vertaa, jos säälimään alkaa, siinä suossa saa rypeä pohjamutiin asti.
Menetettyjä sieluja molemmat, se nyt on varmaa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 04.03.2011 - 10:13

No eipä tullut kapsottua. Jotenkin oksettaa koko kohu. Seiskasta selailin kuvia ja täytyy sanoa että jotenkinhan sitä pitää elantonsa hankkia. Tapoja toki on monia.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 04.03.2011 - 11:54

En sitten kiusallaan katsonut...
Olen Tuksu boikotissa maaliskuun, joten en pahemmin lue saati katso hänestä yhtään mitään..
On niin kaamea ja todellinen TURHA JULKKIS !

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 04.03.2011 - 13:29

Voi hyvät napsulaiset minä ystäväni kanssa katsoin. Ystävälläni oli oikein kraka kaulassa ja rässihousut,
odotimme jos saisimme kakun jäännöspaloja, kun sekin piti olla amerikkalaista muistuttavaa.
Sulho sekoili kakun leikkuussakin, luuli,, että appiukko on nälkäisempi, kun juoksutti heidän kakkuaan
sinne.Voi hyvät hyssykät ja kylänmiehet. Sanokaa millä rahalla? Laukku aitoa kamaa 1600 €.
Ja mitä ne sormuksetkin maksoi. katsoin sen takia kun arvasin, että ne ovat naurun arvoiset.
Ja sitä ne olivat.Sehän "tuppurainen" on oikein ÖKY mimmi. Kehui kuinka hän on kuuluisa joka puolella
maailmaa. Mutta aamutakissa oven raossa ei se minua kummempi ollut, kun pakkelit olivat rapisseet.
En voi oikein sanoa mitä ajattelen,mutta tunnustan, että katsoin kun niistä on niin kovin paljon
pöristy.
Nyt alkaa sitten se ero, erilleen kasvaminen, sekä muut hämpötykset.
Kumpa Luoja ei lasta tuohon sekasotkuun ainakaan kärkeen antaisi. En halua panetella pahalla,
mutta mielipiteeni sanon rehellisesti. Tuksu siellä ja Tuksu täällä, aina kova meno Tuksun päällä.
Seksihän se oli kanssa listalla, joka pitää toteutua. No toivotan kute tapana on morsiusparille
pitkää ja ihanaa avioliittoa, niitä hopeahääpäiviä en edes ole enään näkemässä.

Kyllä Mariaana oikeassa olet, että hoidot eivät ehkä hukkaan menisi kumpaisenkaan kohdalla.
"Tuksu" on tämän ajan prinsessa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 04.03.2011 - 16:52

En varmaan katsele mitään Tuksu-juttuja. Tuntuu oudolta tyypiltä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 04.03.2011 - 22:35

Unta odotellessa katselin tallennuksista sitä, eipä tarvinnut kauaa katsoa kun uni tuli, hih.
Meinaan katsoa kun ennätän sen lopun siitä. Jäi sen verran vaivaamaan itse häätilaisuus että onhan se katsottava.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 05.03.2011 - 09:22

Ulospäin suuntautuvana ihmisenä katsoin tämän kohukaunottaren häät.Artolle käy kun leminpässille,jos ei nai niin tapetaan.Mitään kaunista en näissä häissä nähnyt,edes morsian ei sitä ollut.En ole enustaja eukko,mutta kohta on toinen raudoissa ja toinen laudoissa.Tämä on tietysti vain miun mielipide näistä häistä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 06.03.2011 - 18:23

Katsoin jonkun aikaa, mutten kokonaan. Aika masentavaa katsottavaa.