Eikö E10 bensiini käy kaupaksi?

Saksalaiset vierastavat sitä;
www.tuulilasi.fi/artikkelit/...a-pysahtyi

Avainsanat: e10 saksassa

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

-m-
Vastattu: 04.03.2011 - 15:35

Meillä nuo autot tankataan vähintään kerran viikossa kun pakko töissäkin olisi käydä. Eilenkin oikein pahaa teki kun tankkiin meni liki 90€:n edestä menovettä. Tänään sitten sain täyttää toisen auton tankin, -kele!

Kysyjän kommentti

-kele, vaikka tankkaan harvemmin E-10

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 04.03.2011 - 06:33

Saksalaiset ovatkin viisaita. Olen kyseenalaistanut koko tämän e10 bensan..hm. olikohan mitään järkee? Meillä ainakin toiseen autoon ruettiin tankkaamaan 98 oktaanista.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 04.03.2011 - 08:51

Suututtaa ihan, kun on PAKKO käyttää autoa työssä.Niin pirun kallista tuo bensa on, vaikka laittaisi minkä numeroista tankkiin :(( Jos tilanne olisi toinen, myisin auton pois ja alkaisin käyttämään julkisia.Ja rasvaisin polkupyörän ketjut superkuntoon.Tekisi hyvää tuo polkeminen kropallekin!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 04.03.2011 - 10:11

Itsekkin käytän 98 vaikka uusikin kävisi autooni.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 04.03.2011 - 11:28

Minä se vaan E10 tankkaan....

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 04.03.2011 - 11:52

Eipä taida käydä, niinhän tässä on saanut lukea...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 05.03.2011 - 18:00

Minäkin sunnuntain kunniaksi ostin kaurasämpylöitä, reissumiehen sijaan, kun nyt kevät kerran alkaa
jaksaa kaurallakin rollaria työntää.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 08.03.2011 - 22:14

En tankkaa E10, vaikka sopisi autooni.