Katsotko Johanna Tukiaisen ja Arto armaan häät tänään?

Meillä katsotaan nämä häät mistä paljon on puhuttu ja vielä paljon puhutaan ainankin seiskan palstoilla.

Avainsanat: tuksun ja arton häät

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 04.03.2011 - 13:37

Olenko lähes ainoa joka tunnustaa katsovansa. Nyt kun olen ne eilen illalla katsonut
olisi pitänyt olla nauhuri ja siihen puhaltaa ne, mainokset olivat mahtavat ja pitkät.

Joo kyää Englannin prinssin häät varmasti ilman epäilyä katson.

Kysyjän kommentti

Minä katson kaikki häät,rakastan häitä,en kyllä näitä Tukiaisen peijaisia vaikka olikin mielenkiintoiset.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 03.03.2011 - 19:18

NO way!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 03.03.2011 - 19:24

vaikka tässä olosuhteiden pakosta olenkin vähän sohvaperunaksi (tilapäisesti) muuttunut,
niin en nyt sentään noita häihimisiä meinaa katsoa, eiköhän sitä jotain vaihtoehtoja löydy ...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 03.03.2011 - 19:27

En katso.Tulisi vain paha mieli :(

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 03.03.2011 - 19:58

Joo, pitääkin mennä telkkarin ääreen.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 03.03.2011 - 20:01

Ei, ei, ei ja kerran vielä ei!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 03.03.2011 - 20:10

Pistin tallenukseen,että voi katsoa...miten meni häät.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 03.03.2011 - 20:29

Mitä helv.eikä Napsun mukaan jo kerran naineet,uusinta -esitystäkö pukkaa??*&/%€%€#?^*¨/&EIiiiiiii

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 03.03.2011 - 20:33

EN TODELLA OLEN TUKSU BOIKOTISSA !!!!

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 03.03.2011 - 21:45

Tallensin ne ja katson joku päivä. Tänäin olin kuulevinani radiosta että sulho on kadonnut johonkin - nyt jo.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 04.03.2011 - 09:22

En todellakaan olen mieluunmin töissäkin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 04.03.2011 - 13:20

En todellakaan katso. Löydän ihan varmasti parempaakin tekemistä siksi ajaksi.

Lähteet:
Oma mielipide

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 04.03.2011 - 13:33

En katsonut, ei tullut edes mieleen. Näyttävät sellaisilta henkilöiltä joita en viitsi katsoa, en livenä enkä TV-ruudussa! En myöskään sääli.... jostain luin otsikon että Tuksu toivoo Arton osaavan joskus käyttäytyä!! Mitähän sekin meinaa! Sulho on vissiin lappalainen, sukunimikin viittaa siihen ja oli saamelainen osio siinä seremoniassa myös, nuo tiedot taisi olla TV-ohjelmalehdessä.
Seuraavat häät jotka katson, ovat Englannin prinssihäät!

Lisätty: 08.03.2011 - 13:18

Jonkun lehden etusivun mainos kertoi (luin Valintatalon kassajonossa) että Arto oli syönyt koiranruoat kun Tuksu oli poissa. Ei rahaa ruokaan... että sellainen liikemies! Ja tuollaisiako pitäisi TVssä katsoa... ei kiitos!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 06.03.2011 - 18:18

Osan katsoin, mutten kokokaan, hohhoijaa... eikö tv:sta vois tulla parempaa katsottavaa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 08.03.2011 - 22:10

Kovin ei ole aihe kiinnostanut, lukunut olen lehdistä.