Se oikea MTV3

Se oikea chatissä niin onko siinä enään juontajia?

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 03.03.2011 - 18:59

www.seoikea.com/group/3

tässähän nuo juontajat on merkattu!

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Ida
Vastattu: 03.03.2011 - 21:37

Tuntematon "maikkari". Chatit eivät ole tämänikäisen muijan juttuja.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 04.03.2011 - 13:32

Kerran kuunnelleena hylkäsin kanavan lopullisesti. Juontajia en nähnyt silloin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 07.03.2011 - 12:42

Empä ole katsonut ja painanut mieleeni, mutta kyllä siellä jollain kanavalla joku kamala pälpättäjä oli.
aivan yhtä tylsää kun täyteohjemat, joissa pitäs tekstata vastaus ja se jatkuu ja jatkuu aina vaan.
Kyllä niisä puhelinlaskut nousee huimasti, mutta kysehän ei ollutkaan niistä.Hirveitä mölösuita ovat.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 08.03.2011 - 22:08

Chateistä en tiedä mitään.