Pannussa vai keittimessä tehty kahvi ?

Vai jokin muu tapa?

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 03.03.2011 - 20:16

Kyllä tulee ihan kahvinkeittimellä kotona keitettyä..Kahvipannu kyllä on,että voisi keittää ihan porokahvit.
Huomen aamulla saan taas ihan pannukahvit,kun menen avustus keikalle..se maistuu aina kyllä todella hyvälle.

Kysyjän kommentti

Kun malttaa keitellä pannussa kahvit, niin kyllä maistuu hyvälle :)
Kiitos kaikille vastauksista!

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 03.03.2011 - 13:17

Kyllähän sitä sivistyneesti on siirrytty keittimen käyttöön.
Veljeni vaimo keittää kahvin oikein niinkuin ennen vanhaan pannulla.
Kyllä sekin maistui ihan yhtä hyvältä kuin suodatinkahvikin. Jos en olisi
nähnyt keittotapaa en olisi tiennyt eroa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 03.03.2011 - 13:32

Kyllä ihan keittimessä ,suodatin kahvia.Joskus silloin tällöin oikein pannukahvit ulkosalla metsässä. Jos kesällä autolla lähdetään jonnekkin aina keitin ja pannu mukana.Siellä jossakin pysähdytään keittämäään kahvit ja lättyset paistetaan.Aina myös räiskäletaikina mukana.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 03.03.2011 - 13:39

Keittimessä yleensä. On olemassa myös sellainen pulputuspannu reissuja varten, jossa käytetään pannujauhatusta.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 03.03.2011 - 14:52

Keittimessä nykyään vaikka pannukahvia tekee joskus oikein todella mieli siis kunnon pöönäkaffetta...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 03.03.2011 - 15:15

Yleensä meillä on kotona kahvinkeittimessä valmistettu kahvia.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 03.03.2011 - 15:22

Kotosalla keittimellä, retkeillessä nokipannukahvit ovat luksusta.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 03.03.2011 - 15:51

Keittimestä siirryimme pääasiassa siihen percolator-kahviin ja on hyvvee.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 03.03.2011 - 16:12

Onkin jo aikaa, kun olen pannukahvia saanut. Ehkäpä se siinä pannussa hieman parempaa tulee. Mutta kiireiseen elämänrytmiin ei taida sopeutua tuo pannuttelu.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 03.03.2011 - 16:33

Keittimessä kahvi valmistuu.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 03.03.2011 - 17:20

Ihan keittimellä keitän kahvini, veljeni kyllä jaksaa pannulla keittää kahvinsa! Se on aika pitkäveteistä puuhaa kun olen sitä touhua katsellut. :)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 03.03.2011 - 17:32

Kotona Nescafe Kultaa ja mökillä Pressan pannukahvia. En pidä kahvinkeitinkahvin (voi hyvänen aika näitä kielikukkasia) kitkerästä mausta. Haaveilen keittimestä, jolla voisin laittaa caffe macciatot kotonakin - hinnat vaan hirvittävät, vaikka kauppiaani tarjosi juuri kaikista -20 %.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 03.03.2011 - 18:38

Mutteripannulla espressoa,percolaattorilla olen myös saanut hyviä kahveja(ei itsellä).

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 03.03.2011 - 19:28

keittimellä kotioloissa, retkellä joskus noetaan pannua .... nostalgiaa ...

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 03.03.2011 - 21:35

Molemmat käy ja onnistuu. Mutta pannukahvi on kahvia.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 04.03.2011 - 09:26

Keitin kahvia kotona mutta kylla pannukahvi mielestäni on parenpaa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 04.03.2011 - 09:42

Keitinkahvi kotona ja kaikkialla siellä missä puuhellaa, nuotiota, tai muuta elävän liekin loimuamispaikkaa ei pannun alle ole tarjolla. Pannukahvi siellä missä elävän liekin pannun alle saa sillä pannukahvin nauttimiseen kuuluu ehdottamisti tulen loimu ja savun tuoksu, ei sitä voi muuten pannukahviksi kutsua.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 04.03.2011 - 13:28

Kahvikeitinkahvia, poropannu on kadonnut.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 06.03.2011 - 18:17

Silloin kun vielä join kahvia, niin keitin kahvinkeittimellä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 08.03.2011 - 22:07

Yleensä keittimellä, mutta pannukahvi on paljon parempaa.