Koska meinaatte lähtee seuraavaksi reissuun ja minne?

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 03.03.2011 - 14:19

Menen enkä meinaakkaan, sillä meinaten meneminen meiningiks jää, lauloi Tapsa.

Lisätty: 04.03.2011 - 13:53

Näkyy olevan Virgin Blue e-tiketti matka kansiossani Melbournesta eteenpäin myös maksettununna.

Lähteet:
www.blue1.com/fi/fi/Tarjouks...istarjous/

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Ida
Vastattu: 03.03.2011 - 12:19

Toivottavasti n. vuoden päästä ja jälleen Thaimaaseen.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 03.03.2011 - 12:46

varasin viikoksi mökin - jossain itäsuomessa se oli, ei nyt muista ;)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 03.03.2011 - 13:33

Odotan kun Pihlajavesi vapautuu jäistä, niin menen mökille joksikin aikaa.
En tosin itse siellä pysty paljon tekemään mitään, mutta järjestän näin
toisille hommia, ettei heidän aika käy pitkäksi.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 03.03.2011 - 13:34

Jakka Pihlajavesi sulaa niin autonnokka sinne mökille. Nuoret on sanoneet että sinne koska vaan. Kalaan ja uimaan.Ei kuitenkaan samalle Pihlajavedelle minne sirkkaliisa. Eri suunnilla ovat. Olisihan se tietenkin kivaa . Pidettäis oikein hauskaa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 03.03.2011 - 13:38

Mökki odottelee kevätkauden avajaisia kohtapuoliin. Kaunein aika mökkimaisemissa. Sitten alkaa taas hillitön reissailu pohjoiseen ja etelään.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 03.03.2011 - 14:49

EGYPTI
Hurghada
Lähtö: Heinäkuu 09, 2011
Paluu: Heinäkuu 23, 2011

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 03.03.2011 - 14:56

Seuraava takuuvarma reissu on 18.4. Sitä ennen pari lyhyttä työmatkaa.
Sitten taas toukokuun 30. pv viikon ulkomaanmatka.
Siis en meinaa vaan menen, reissut on ostettuna ja toinen jo kokonaan maksettu. Eri ihmiset on ne jotka vaan meinaa....

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 03.03.2011 - 15:21

Viikon kuluttua 2 vk:n matka Goalle.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 03.03.2011 - 17:10

Lähdetään miehen kanssa katsomaan millainen paikka on Cadiz! Kesäkuun alkuun varattu matka.Kaksi mukavaa viikkoa hemmottelua tiedossa.Menisipä aika nopeasti....Matkalaukut tärisee jo kaapissa!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 03.03.2011 - 17:17

Pääsiäisenä mökille ja 9.4. Pariisiin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 03.03.2011 - 17:57

ensi tiistaina Lontooseen, paluu vielä avoin .....

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 03.03.2011 - 19:55

Ensi viikolla päivän, parin pikkureissu..paikka avoin vielä. Keväällä viikon ulkomaanmatka...sekin paikka auki..ehkä Maltalle.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 03.03.2011 - 20:20

Toukokuussa olen meinannut,että lähtisin Rodokselle.Meininki kytätä silloin halpaa reissua.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 04.03.2011 - 09:34

Kesällä heinäkuussa olisi tarkoitus lomailla viikko Posiolla. Muita pisempää kestäviä matkoja ei meillä, vuorotyöläisten perheessä, ole tiedossa tämän kuluvan vuoden aikana mikä on tiettysti enempi kuin harmittava asia, mutta minkäs teet. Hyvä kun pääsemme edes tuolle yhdelle pitkälle reissulle. Aina ei voi kaikki toiveet toteutua. Tämän tosiasian sijaan on osattava ajatella, että ehkä joskus myöhemmin on aikaa ja rahaa matkata vaikka toiselle puolelle maapalloa vähintäin viikoksi pariksi.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 04.03.2011 - 10:46

tupa-auto siirtyy hiitteenharjulle minä myöskin ....ulkoilua , saunomista ja uimista ...hyvää ruokaa ja enenkaikkea hyvää seuraa kera tansien .. ;)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 04.03.2011 - 11:28

19.3 kahdeksi viikoksi Alaniaan. Varmistamaan, että se kevät on sieltä tulossa tännepäin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 04.03.2011 - 12:31

Nykiin Toukokuussa :)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 04.03.2011 - 13:26

Päivän parin pyrähdyksiä voin tehdä milloin vaan. Ei niitä tarvitse suunnitella erikseen. Menen kun mieleen juolahtaa. Ulkomaat saa jäädä. Kotimaakin on suurilta osin näkemättä.

Lähteet:
Oma maa mansikka muu maa mustikka

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 06.03.2011 - 18:14

Huhtikuussa Pärnuuseen ja kesällä uudestaan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 08.03.2011 - 22:06

Viimeistään vuoden päästä johonkin lämpimään, kesällä tiedossa muutama pienempi reissu.