Mitä antaisit häälahjaksi parille, jolla on jo kaikkea lapsista lähtien?

Nelikymppinen pariskunta.

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 03.03.2011 - 19:22

Lupaus olla lapsenvahtina ainakin pari viikonloppua, jotta voivat viettää laatuaikaa kahdestaan!

Kysyjän kommentti

Kiitos todella hyvästä vinkistä!
Ja kiitos kaikille vastauksista :)

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 03.03.2011 - 12:01

Lahjakortin johonkin hyvään liikkeeseen.

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 03.03.2011 - 12:18

Lahjakortin hemmottelupaikkaan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 03.03.2011 - 12:47

lahjakorttia parempi on vain raha.
toisaalta jollei hillosta ole kiinni -järjestä heille aikaa olla kahden, eli tarviiko lapsen / lemmikin vahtia ym.
tai joku muistojen albumi tyylinen omatekele.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 03.03.2011 - 13:30

No nyt se välähti, kun heillä on jo kaikkea mitä rahalla ja onnella ovat saaneet.
Antaisin lahjakortin, jolla saisivat hankkia vuoden kenkälankit itselleen.
Olen sellainen, että katson aina varsinkin miesten kenkien kuntoon ja
usein, melko usein ne tarvitsisi plankkia.
Tai jos ei plankata viitsisi niin mikroliinat vuodeksi, saisivat kengistä pölyt pyyhittyä
edes.
ei ehkä kovin tyyriiksi tulisi, jos jo muutenkin olisivat laiskoja kenkien huoltajia.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 03.03.2011 - 13:34

Jos sauna on, niin vuolukiviset nimellä kaiverretut kiuaskivet ja saunamyssyt.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 03.03.2011 - 13:43

Molemmille bentsin hyppyyn lahjakortti tai sitten laskuvarjo hyppyyn.Kyllä 40 vielä hyppää.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 03.03.2011 - 13:46

Kausikortti Särkänniemeen/Linnanmäelle tms

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 03.03.2011 - 14:51

Itse ostaisin kotimaisen maljakon johon kaivertaisin heidän nimet ja myös tuon hääpäivän...
jää ainakin muistoksi...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 03.03.2011 - 15:13

Lahjakortti tai sitten onnittelukortin tapaiseen seteli sisälle, se on aina varma valinta. mitään esineitä ei kannata kenellekään ostaa , paitsi jos tietää että jotain esinettä kovasti haluavat mutta eivät ole itse ostaneet (Aalto-maljakot ja muut vastaavt joilla on jotain arvoa).

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 03.03.2011 - 17:45

Idan kanssa samoilla jäljillä, minäkin ostaisin lahjakortin ja vähän eksoottisempaan paikkaan. Tarpeeksi eksoottiinen löytyy Turun suunnalta Rymättylän saarelta ja on nimeltään Herran Kukkaro. Yöpyä voi vaikka linnunpöntössä tai mummon kammarissa tai makuupussissa tähtitaivaan alla... savusauna ja uinti avannossa on ihanan rentouttavaa koko päivän ulkoilun jälkeen. Nyt siellä taitaisi olla juuri sopiva keli potkukelkkasafarille.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 03.03.2011 - 21:55

Teatteri-tai oopperalahjakortti ja lupaus lapsenpiikana olosta teatteri-iltana,ei nelikymppiset pitkään yhdessäolleet ja lapsilla varustetut tarvitse mitään materiaalia.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 04.03.2011 - 11:04

lahjakortti kylpylään ja jos on pienet lapset itse lupaudut niitä sit sen ajan hoitamaan ....

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 04.03.2011 - 20:30

Lahjakortti, jossa suostut talkoisiin, remonttiapuun, lastenhoitoon, ihan mihin vain. Olisin sellaisesta iloinen vieläkin, vaikka häistäni on jo yli 30 v.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 08.03.2011 - 22:03

Lahjakortti, joko kylpylään tai johonkin rentoutumaan. Tai yksinkertaisesti rahaa. Voivat ostaa itse sitten mitä tarvitsevat.