Jatketaanpa tuliaislinjaa, viikon kuluttua on edessä lähtö Intiaan, mitäpä voisin tuoda tuliaisiksi??

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 03.03.2011 - 07:03

valmisvaatteet, kankaat, seinävaatteet, taidokkaasti veistetyt puuesineet, lakka- ja bambutyöt, marmoriesineet, öljymaalaukset , mausteet jne jne.
itsellä ei ollut kuin reppu reissussa, sinne ei juuri tuliaisia mahtunut, enkä matkalaukkua ostanut
paikanpäältä mihin olisi ne silkit mahtuneet mitä olisin ostaa halunnut.

riippuu aivan siitä mistä tykkäät ja mitä matkatavaroihisi mahtuu.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 03.03.2011 - 07:42

Hedelmällinen vaimo "sotasaaliina" olis paikallaan. Täällä kun lapsensa tekee niin suomalaisia heistä tulee.
Suomalaisten geenipohjakin laajenis ettei kansantaudit täällä lisäänny niin runsaina?

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 03.03.2011 - 07:44

9. Sarojini Nagar
Täältä löytää edullisimmat kankaat, sisustustekstiilit ja vaatteet. Kaupan on sekä paikallisia että kansainvälisiä merkkejä. Laajalla alueella on myös leipomoita sekä hedelmä- ja vihannestori. Intiassa sijaitsevat monien laatumerkkien, mm. Gap, Levis ja van Hausen -tehtaat, joiden ylijäämävarastot myydään täällä pilkkahintaan.

www.finnairgroup.com/media/m...6_4_2.html

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 03.03.2011 - 09:46

Saan vanhemmiltani Intiasta tuliaisiksi aina teetä ja mausteita. Ne on kevyitä kuljettaa matkalaukussa ja tuottavat iloa pitkään.Isä ja äiti tykkää, kun kutsun heidät välillä syömään joitakin Intialaistyylisiä ruokia . Ja sitten kunnon teet ja sahramipullat jälkkäriksi. Näin meillä!

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 03.03.2011 - 10:03

Tuossa yksi linkki ostosmahdollisuuksiin:
translate.google.fi/translat..._India.htm

Lähteet:
google

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 03.03.2011 - 12:52

olen kovin "rihkaman perään" elikkäs kaikki kimaltava ja soma pieni on kivaa.
mutta jos itse menisin ympäri maailmaan - varmaankin toisin joka paikasta pienen kiven. siis pienen. kotona laittaisin lasipurkkiin kaikki kiveni. siinä minulla koko maailma ihan omassa kodissa.
toisaalta karanteenit voi tuottaa vaikeuksia - vaikka kivi nyt onkin eloton, pitääköhän desinfioida tjn?

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 03.03.2011 - 19:56

Teetä ja mausteita. Jokin silkkinen seinävaate.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 03.03.2011 - 21:57

Mausteet on nappi juttu,kevyitä rontata ja yleensä kivan hintaisia,varsinkin jos monelle on tuliaisia tulossa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 08.03.2011 - 22:00

Silkkiä ja kosmetiikkaa.