mitä tuliaisia voisin tuuja thaimaasta????

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Ida
Vastattu: 02.03.2011 - 22:26

Thaimaa on pullollaan kaikenmaailman krääsää, rantakenkiä, vaatteita sekä laukkuja. Jotain niistä.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 02.03.2011 - 23:20

Minulla olisi toive valmiina: tuotko tullessasi lämpimän kelin. Oikein mukavaa matkaa!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 03.03.2011 - 00:34

kauppamatkustaja Huikkanen (nimi ei ole muutettu) toi sieltä kymmen vuotta sitten yhden pienen vaimon

nyt heillä asuu vaimon lisäksi anoppi, kaksi tätiä ja toisen tädin au-tytärtä, Huikkanen on vähän alakynnessä sen haareminsa kanssa

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 03.03.2011 - 07:05

sielläpä riittää kaikenlaista kotiintuotavaa krääsästä arvoesineisiin. mistä kukakin tykkää ja mitä jaksaa kantaa .

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 03.03.2011 - 07:40

Sieltä ainakin meidän lapset tuo näitä Ed Hardy tuotteita jäljitelmiä tosin mutta yllätävän vahvoja ovat...
ja sieltä voi tuoda vaikka mitä muuta..

Lisätty: 03.03.2011 - 07:46

Buddha-patsaat lienevät yksi suosituimmista Thaimaan-tuliaisista, mutta itse asiassa niiden maastavienti on pääsääntöisesti kielletty. Hyvässä uskossa ostettu patsas saattaakin jäädä Thaimaan päässä tulliin, ellei sille ole hankittu vientilupaa.
Muinaisesineiden suojeluun tähtäävä säännöstö kieltää vanhojen Buddhan patsaiden ja muiden arkeologisten esineiden viemisen pois Thaimaasta. Sääntöä sovelletaan myös patsaiden osiin ja mahdollisesti myös Buddhan maalattuihin kuviin.

www.thaimaaopas.fi/category/ostokset/

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 03.03.2011 - 12:14

Vaimot tuntuu olevan melko suosittuja tuliaisia.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 03.03.2011 - 15:05

Siellähän on krääsää vaikka millä mitalla ja halpaa varmaan. Joku tuo sieltä "vaimon", nykyään tosin taitaa olla hieman hankalampaa, samaan kuljetukseen ei ehdi.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 03.03.2011 - 19:57

Silkkiä kankaana tai teetettyinä vaatteina. Isot värikkäät viuhkat ovat kauniita.