Bulgarian lomakohteet ? olen käynyt 18 kertaa Bulgariassa ja kiertänyt maan niin vuoristot kuten rantakohteet ja aina se maa ..

muuttuu, turisti kausi on huhtikuun lopusta - lokakuun alkuun ja talvi aikana remontoidaan ja rakennetaan uutta, ei henkilökunta ole aina sama, ei voi vastauksia antaa että onko tämä tai tuo ranta hyvä tai hotelli ja ymmärretäänkö ravintolassa suomea tänä vuonna kun matkan varasimme. Onko joku muu samaa mieltä turistikohteista ?

Lisätty: 02.03.2011 - 15:40

Olen monia muita Euroopan maita kiertänyt, mutta Bulgaria on jäänyt mieleeni erityisesti ihmisten vuoksi, aloitin 1987 siellä matkailun ja 2006 lopetin sen , vietimme 6 viikkoa vuodesta siellä. keväällä 3 viikkoa ja syksyllä toiset 3 viikkoa ja meillä on hyviä suhteita vieläkin joita netin kautta hoidamme.

Avainsanat: bulgaria

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 02.03.2011 - 21:58

jokaisessa maassa on oma viehätyksensä.
en ole Bulgariassa vielä lomaillut, vaan koskaan ei tiedä minne milloinkin matkustaa, jos sattuu sopiva kohde voi vaikkapa löytää itsensä Bulgariasta.
lomailijat kokevat eri tavalla reissunsa ja hotellinsa, jos toinen tykkää ja toinen ei, tai beachi ei miellytä jotakin tai ruoka ei maistu. me olemme kaikki niin erilaisia.

Kysyjän kommentti

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 02.03.2011 - 15:13

www.earthtravelexperience.co...u.php?c=BG

Niinhän tuo on että aina parannetaan ja uuditetaan..
Mutta aina on joku käynyt lähiaikoina joten saa ainakin hieman osviittaa kohteesta...
Mutta aina ollaan montaa mieltä joku pitää joku ei... itse se on koettava..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 02.03.2011 - 15:28

Olen käynyt Bulgariassa vuonna -81 ja muutama vuosi sitten. Näiden kahden matkan välinen ero oli todella huikea! Ensimmäinen matka oli kuin olisi vanhalla Venäjällä ollut ;niin alkeellista kaikki oli.Tämä viimeinen reissu taas oli kuin mikä tahansa ulkomaanmatka ja asiat olivat siellä muuttuneet paljonkin parempaan päin.Pidin reissusta kovasti varsinkin sen edullisen hintatason vuoksi. Oletan kuitenkin, että nämä 2 matkaa saavat riittää.Jokainen kokee kaiken niin eri tavalla ja hakee eri asioita matkastaan.
Mukavaa että olet löytänyt Bulgaariasta itsellesi juuri sen mieleisen maan :)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 02.03.2011 - 16:42

Kävin Bulgariassa muutama vuosi sitten. En erikoisemmin pitänyt paikasta. Hotelli oli rauta-aidan takana ja vartijat koko ajan paikalla. Ahdistunut ole tunnelma. Tuskin enää tulee sinne lähdettya. Kaunista oli varsinkin Nessebarissa.

Lähteet:
muistilokero

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 02.03.2011 - 16:55

Olen onnistunut kiertämään kyseisen maan ja ei ole ohjelmassa tulevaisuudessakaan.

Eivät ole Turkkiin autoilleetkaan kehuneet; maps.google.fi/maps?hl=fi&tab=wl

Lisätty: 02.03.2011 - 18:04

saary.puheenvuoro.uusisuomi....-kielletty

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 02.03.2011 - 22:15

Bulgaria on maa jossa joskus vielä haluan käydä. Toistaiseksi Thaimaa on vienyt sydämeni ja se on varmaa että siellä tarkenee aina.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 02.03.2011 - 22:52

Yks tykkää äidistä ja toinen tyttärestä,sama lomapaikoilla,kaikilla oma omituinen vetovoima.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 02.03.2011 - 23:32

Olen käynyt yhden ainoa kerran Bulgarian Albenassa vuonna 1972. Alkeellistahan se oli, mutta ei jäänyt mieleeni vastenmielisenä kohteena. Jos oikein muistan, niin hiekkaranta oli pitkä ja valkoinen.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 02.03.2011 - 23:58

Saapa nähdä minkälainen ero on kun meen parin kuukauden päästä bulgariaan ja viimeks kävin vuonna -03.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 04.03.2011 - 08:45

Ei ole millään lailla mielenkiinnon kohde ollut koskaan, en ole käynyt enkä aiokaan. Paljon negatiivista on kirjoitettu lehtien palstoilla, pointit turvattomuus, rikollisuus, mafia eli sekä oman maan että Venäjän mafia toimii maassa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 08.03.2011 - 21:44

Totta, näinhän se on. Bulgariassa olen toki käynyt, mutta Espanja on vienyt sydämeni.