Jokos ollaan iloisella mielellä...aurinko paistaa, mites muualla? Mitä puuhaatte?

Avainsanat: keskiviikko puuha

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 02.03.2011 - 09:37

ihana on ilma täälläkin ... no nyt rupeen ihmetteleen mistä tuota tavaraa olikin niin paljon mahtunut tuohon meitin tupa-autoon ... auto lähti huoltoon ja kosteudenmittaukseen .... jot isäntä tyhjensi kaik kaapit ... nyt siunailen miten tuo määrä mahtuikin sinne autoon .. onhan tuos yx hyvä puoli .. tulee siivotux kaik ylimääränen , jotta taas voi sit hamsrata vuoden verran , jolloin on taas mittaus edessä .. :)

Kysyjän kommentti

Kiitokset vastanneille. Tupa-auto kuntoon, että pääsee retkeilemään.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 02.03.2011 - 09:47

Aurino paistaa ja taivaalla muutama pilvenhattara. Pakkasta -5,6 astetta.
Laboratoriossa verikokeilla aamusella.
Kohta päiväkahville kavereiden kanssa tuonne keskustan tuntumaan. Vaihdetaan kuulum,isia ja puhutaan pulimmiten "järkeviä". Sitten kotiin kokkaushommiin.
Minusta oloneuvokselle jopa kiireinen päivä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 02.03.2011 - 10:01

Aurinko paistaa, tintit tirskuttaa ja ilmakin jo tuoksuu keväiselle, töihin lähtöön tässä valmistudutaan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 02.03.2011 - 10:06

Aurinko paistaa täälläkin on niin keväinen ilma mutta töihin tarttis itsekkin lähtee.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 02.03.2011 - 10:12

Voiko ihanammin aamu alkaa..aurinko paistaa ja -0,5 asteita..Olen lähdössä tyttären kanssa kietämään sisustus-ja kalusteliikeitä Pitää katsella tapetteja ja makuuhuoneen kaapistoja...
Sitten senjälkeen kiireesti kotia pitzaa ja kääretorttua tekemään...Illansuussa alkaa makuuhuoneen tyhjennys..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 02.03.2011 - 10:45

Lappeenrannassa alko aurinko paistaa äsken ja mielikin valoistui.Suunnittelen kauppalistaa ja mietin mitä ruokaa tänään laittaisin ,kun pojallani on tänään vapapäivä ja lupasi tulla meille syömään.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 02.03.2011 - 11:27

Aurinko paistaa, en nyt mikään synkisielijä ole ollut koko talvena, mutta toki aurinko tuo valoisuuden.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 02.03.2011 - 11:34

Minä kävin kaupassa kävellen, on aivan upea ilma tänään ja mielikin vähän kohentuu ja kivut pienenee kun valoa saa katsella pidempään.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 02.03.2011 - 11:53

Aurinko paistaa ja lämmittää oikein kirkkaalta taivaalta. Aivan mahtavaa ja ihanaa. Lintuset laulaa ja leikkii kevät leikkejään. Kyllä huomaa kuinka kylmää oli. Kaikki on virkeämpiä.Tuntui että uunitkaan ei enään lämpeä se hulkkui pakkasen alle. Lukseja ainakin10000 sen pimeyden ja kylmän jälkeen. Nyt täytyy olla vitamiinit kohdallaan niin jaksaa ja voi hyvin. Ulos on mentävä siellä niin lämpöisiä paikkoja että vesi räystäiltä tippuu.5+yöllä on pakkasta 4-Se on sitä kevättä.Katsoi justiin että kesäaika taasen alkaa 4 viikon päästä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 02.03.2011 - 12:03

Migreeni yrittää tunkea päälle.Tykkään auringosta, mutten Suomen likaisilla hangilla :( Tekee aina tämmöisinä päivinä vain hallaa.Ei auta kunnon aurinkolasitkaan.Surkeus! Mutta tällä menolla ne hanget kyllä sulaa nopeasti; jotain hyvää siis...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 02.03.2011 - 12:57

Oon iloinen ku aurinko paistaa, lämpötila on plussan puolella ja ajatuksissa on, että kyllä se kesä sittenkin vielä tulee! Toivottavasti pian.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 02.03.2011 - 15:19

Juu koiran kanssa lenkkeilty kivassa säässä kotiin tullessa talomme kohdalla sain ison jääkokkareen katolta päähäni, nyt onnellinen kuhmun omistaja ( jos hieman isompi ollut olis varmaan henki lähtenyt)..
Jos koirani olis sen saanut päähänsä olisin varmaan nyt ilman koiraani ...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 02.03.2011 - 16:49

NYT on kevät alkanut,talven selkä on taittunut,se on varma se.satumaisen ihanan sää,olin keppikävelemässä ja pihalla jotain lumihommaa, auri paistaa ja on ihanaa ja illallakin valoisaa!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 02.03.2011 - 17:11

Johan sitä ollaan kuin keväiset vasikat, kun pääsee ensi kertaa laitumelle. On se kumma vekotin tuo pakkasmittari kun se viisari nouseepi 0 yläpuolelle, ihmisten suupielet leviävät sitä leveämpään hymyyn, mitä korkeammalla asteikko on. Kovasti kuikuilin koivun oksaan, mutta ei siellä vielä peippo laulanut
tiritiriteijaa, tiritiriteijaa pesäntekopuuhissa. Jokunen vesipisara sensijaan putosi nokkani päälle kun
räystään alta kuljin. Kyllä sitä vielä villaista pökkimää ja vanttuuta otettiin matkaan. Ei siellä vielä
variksenvarpaita saa, paleltuu ne pienet känsäiset varpaat nyt vielä paljaaltaan.
Kysäisit mitä puuhasimme. No minä menin rehvakkaasti ja vedin Alkon oven auki ja hain prosenttijuomaa.
Veljeni täyttää tänään 69 vuotta ja suun kostukkeeksi hänelle hain seurustelujuomaa.
Kyllä se on kumma kun sinne Alkoon menee, niin sitä on pyörittävä kun keväinen päästäinen, että ei kait nyt kukaan näe, kun se tuo "hurskas" mummeli käy tippakaupassa.
Voishan se olla, että hintoja kävisin kyselemässä. En vielä nähnyt sini-,enkä valkovuokkoja ojanvarsilla,
mutta leskenlehdet jo mielessäni kukkivat. Kyllä se tämä keväinen yksi päiväkin saa meidät uskomaan
huomiseen ja siihen, että ei se Luoja ole meitä unohtanut tänne pakkasen ja roudan keskelle.
Joten riemukkaasti vain koko napsukaiset, otetaan kevättä vastaan oikein urakalla..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 02.03.2011 - 17:35

Oli hieno käydä Suomen puhtoisilla valkoisilla lumilla hiihtämässä naapurin isännän ja hänen koiransa kanssa.Aurinkolasit oli hyvä olla silmillä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 02.03.2011 - 20:07

lenkkeilyä, shoppailua, asiointia, kotihommia ym ym.
tosi upea keväinen sää, aurinko täydeltä siniseltä taivaalta lämmitti, oli varjossakin peräti +6C.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 02.03.2011 - 21:36

Ihanaa se on kevät tullut, aurinko paistoi koko päivän ja lämmitti mukavasti. Tehtiin koiran kans pitkä lenkki.

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 02.03.2011 - 22:11

Tottahan toki. Auringon peijoona innosti niin paljon että autoin ystävääni kotihommissa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 08.03.2011 - 21:40

Ilman muuta, ja kevättä sopivasti rinnassa.