Mitä tekisit ja miten viettäisit aikaasi Sveti Konstantinissa? Millainen paikka se on?

Avainsanat: loma kohde

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 02.03.2011 - 12:53

Suosittelen paikkaa! Oon käyny siellä ja oli tosi mukava rauhallinen paikka. Me nautittiin lomasta tekemättä mitään kovin erikoisempaa, rannalla oltiin, shoppailtiin.. Suosittelen käymään Varnan kaupungissa, sinne on n.8km matka ja edullista mennä esim. paikallisliikenteen kulkuneuvoilla. Me käytiin Varnassa opastetulla kaupunkikierroksella, siitä oli hyötyä sen suhteen, että oli mukavempi mennä sitten lomaseuralaiseni kanssa keskenään Varnaan kun ties vähän mitä siellä on. Jos sitten haluat lomasi aikana nähdä kunnon turistialueen, niin käy myös Kultahietikolla, sinnekin on matkan pituudessa vain muutamista kilometreistä kyse. Siellä on paljon hotelleja ja turisteja. Ja sinnekin pääsee yhtä helposti kuin Varnaan.

Kysyjän kommentti

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 02.03.2011 - 08:52

www.napsu.fi/matkailu/matkak...konstantin

löhöillen...

Lisätty: 02.03.2011 - 08:53

Bulgariassa näkyypi olevan..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 02.03.2011 - 10:30

" Bulgarian Sveti Konstantinia mainostetaan lapsiperheille sopivana rantalomakohteena sen rauhallisuuden ja turvallisuuden takia. Sveti Konstantinia pidetäänkin vehreänä rauhan tyyssijana, joka tarjoaa vaihtoehdon Bulgarian vilkkaammille lomakohteille."

Bulgariassa en ole vielä käynytkään, eikä kyllä ole lähiaikoina suunnitelmissakaan.
Mutta jos se mainoksen mukaan on rauhan tyyssija , niin sinneppä olisikin sitten hyvä mennä lataamaan akkuja, nauttia vehreydestä ja kauniista puistoista ja maisemista. Käydä kylän myyntikojuilla tarkastelemassa paikallisia tuotteita, istahtaa vaikkapa rantakahvilaan kahvikupposelle
tai muuten vain nauttia lämmöstä ja auringosta, sekä hyvästä edullisesta paikallisesta ruoasta.
Varnan huvitukset olisivat lähellä, jos kaipaisi välillä railakkaampaa menoa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 02.03.2011 - 10:48

Hmmm.... en tekisi siellä mitään... eli en edes harkitse Bulgariaa....siellä on vain löhöämistä.
Mainokset ovat mainoksia, kaikkeen ei kannata uskoa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 02.03.2011 - 22:05

Jos siellä vain on lämmintä ja aurinko paistaa - minä nauttisin mollikan otosta.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 08.03.2011 - 10:24

Luostarista nimensä saanut Bulgarian Sveti Konstantin on rauhan tyyssija ja tarjoaa mainion vaihtoehdon Bulgarian vilkkaammille lomakohteille. Täällä lomailuun kuuluvat leppoisat kävelyretket, joita säestää lintujen laulu ja aaltojen kohina. Hotelliemme edessä levittäytyvät omat, hienohiekkaiset rannat, ja rannan tuntumassa on myös maanalaisesta lähteestä vetensä saava lämmin mineraalivesiallas.

Kylä ja sitä ympäröivä luonto on värikkäine kukkaistutuksineen kuin valtava, vehmas, hyvinhoidettu puisto, missä lapsilla on tilaa juoksennella. Lomahuvia lapsille tuovat myös allasalueet ja pieni huvipuisto.

Sveti Konstantinin alueella kuljetaan minijunilla. Taksimatkan päässä odottavat niin Varnan kaupunki runsaine ostosmahdollisuuksineen kuin Kultahietikko vauhdikkaine iltamenoineen.