Missä sijaitsee Tinkimisbaari?

Avainsanat: tinkiminen

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 02.03.2011 - 08:51

Nyt hintaa voi yrittää saada puhumalla alemmas.

Helsinkiläisen Railonkosken perheen ravintolayritys tarjoaa asiakkaille uudenlaisen baarielämyksen, kun asiakas voi yrittää tinkiä drinkkinsä hinnan mahdollisimman alhaiseksi.

- Alle sisäänostohinnan ei lain mukaan voi mennä, mutta muuten hinta on kiinni tinkijän taidoista, kertoo ravintoloitsija Tarja Palomäki.

Helsingin Yliopistonkadulla entisen Copacabanan ja Redrumin tiloihin perjantaina avautuva Popkellari on aikuisille suunnattu ravintolakokonaisuus, jossa menomusiikkina on vanhat hitit. Tarjonta jakaantuu kolmeen osaan, joita ovat Golden hits 1960-1990-luvuilta, Suomipop ja Karaokebaari.

www.kauppalehti.fi/5/i/mobii...mp;ext=rss

Kysyjän kommentti

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 02.03.2011 - 08:34

Hesassa on Popkellari ja siellä Tinkimisbaari.
Popkellarissa on 5 baaria.
Juomista maksat aina tasarahahinnan. Tinkimisbaarissa voit myös tinkiä

Lisätty: 02.03.2011 - 09:42

Popkellari on avattu perjantaina 21.1.2011

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 02.03.2011 - 11:05

Veikkaan että Laihialla... mutta saatan olla väärässä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 02.03.2011 - 17:26

Palisanteri ilmoitti jo osoitteen ja minä huomasin, että siellä on myös mehubaari ja jääbaari.
Sinne vain Helsingin hienot gimmat ja venkulat jäähylle, ettei tarvitse kadulla ravintolan
edessä välejä selvittää.

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 02.03.2011 - 22:03

Kenties tuolla:
blog.visithelsinki.fi/archives/847

Lähteet:
google

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 03.03.2011 - 01:31

No tuonne Popkellariin en ole vielä kerennyt tinkimään,

mutta aika omituinen oli sekin baari jossa Amsterdamissa kerran vierailin, siellä nimittäin oli aikaveloitus ! Sisään mennessä leimattiin kellokortti, baarissa voit juoda ilmaiseksi mitä halusit ja niin paljon kuin sielu sieti ja sitten poislähtiessä korttisi leimattiin uudestaan ja lasku määräytyi baarissa vietetyn ajan perusteella ! Todella epäterveellinen paikka, onneksi Suomen anniskelulait eivät taivu sellaiseen menoon ...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 08.03.2011 - 10:22

Helsinkiläisen Railonkosken perheen ravintolayritys tarjoaa asiakkaille uudenlaisen baarielämyksen, kun asiakas voi yrittää tinkiä drinkkinsä hinnan mahdollisimman alhaiseksi.

- Alle sisäänostohinnan ei lain mukaan voi mennä, mutta muuten hinta on kiinni tinkijän taidoista, kertoo ravintoloitsija Tarja Palomäki.

Uusi Tinkimisbaari on yksi perjantaina avattavan Popkellarin baareista.