Missä sijaitsee At.Mosphere-ravintola ja mitä sieltä näkyy?

Avainsanat: korkea rakennus

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 02.03.2011 - 10:48

Maailman korkeimman rakennuksen Burj Khalifan 122:ssa kerroksessa, 422 metrin korkeudessa sijaitseva ravintola At.mosphere avasi ovensa tammikuun alussa Dubaissa, kirjoittaa Daily Mail.
Ravintolasta on henkeäsalpaavat maisemat, mutta sitä ei voi suositella korkeanpaikan pelosta kärsivälle.

tässä Mariaanalle maisemia ja musiikkia.
www.youtube.com/watch?v=aRd0...re=related
ihan tulee hinku sinne lähteä kun katselee ja kuuntelee.
ehkäpä jokupäivä.

Kysyjän kommentti

Kiitos vastanneille ja sinulle erikoiskiitos tuosta linkistä Dubai-ikävä iski heti.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 02.03.2011 - 08:49

Dubaissa avattiin sunnuntaina ravintola, joka kiikkuu tiettävästi korkeammalla yläilmoissa kuin yksikään kilpailijansa.

www.iltasanomat.fi/matkat/En...99441.html

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 02.03.2011 - 17:27

Poden korkean paikan kammoa, joten ei siitä sitten tule mitään, että sinne menisin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 02.03.2011 - 22:02

Dubaissa.
Tuskin tulee käytyä sillä olen kuullut sanottavan että huipulla tuulee =D.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 08.03.2011 - 10:20

At.Mosphere -niminen ravintola sijaitsee maailman korkeimman rakennuksen Burj Khalifan 122. kerroksessa 442 metrin korkeudessa.

Ravintolaan mahtuu yli 200 asiakasta.

Burj Khalifan avajaiset olivat 4. tammikuuta 2010.