Laittaisitko makuuhuoneen kaapeihin liuku-vai tavalliset ovet?

180 cm tulee kaapistoa..

Avainsanat: makuuhuoneen kaapin ovet.

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 02.03.2011 - 07:19

Onko makuuhuoneessasi tilaa? Jos omaani saisin uudet kaapit ne tulisivat ilman muuta liukuovilla ja peilipinnallakin...

Kysyjän kommentti

Liukuovet tulee ja peilipintaa oviin..Leveys 200 cm. korkeus 245cm..Sain sisustus-suunitelijan apua valinnassa..Kiitos Mariaana..

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 01.03.2011 - 22:24

Tavalliset

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 02.03.2011 - 04:33

Tavalliset minäkin olen jo sen liuajan jo ohittanut.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 02.03.2011 - 07:22

Minä liukuovet laittaisin jos makuuhuonettani remontoisin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 02.03.2011 - 07:51

liukuovet minullekkin, kiitos, jos valita sais. jos on tarpeeksi tukeva kaapisto, liukuovet on näppärät ja vielä kun peilit kaapiston oviin laittaa voi tulla uusia virikkeitä ;)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 02.03.2011 - 08:34

Meillä on peilipintaiset liukuovikaapit. En vaihda pois. Olen erittäin tyytyväinen.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 02.03.2011 - 08:44

Liukuovet hyvät, jos tilan puutetta.Muuten ehdottomasti selkeät tavalliset ovet.Naapurissa oli pari vuotta sitten kamala tilanne, kun 3- vuotias juoksi jakkara käsissään liukuoven peiliä päin....Siinä paikattiin niin lasta kuin kaappejakin.Vaihtoivat sittemmin tavallisiin oviin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 02.03.2011 - 08:44

Tavalliset mutta tummat lasiovet olisi minusta kivat!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 02.03.2011 - 08:52

Jos mahtuu niin normaalit ovet on mielestäni paremmat.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 02.03.2011 - 09:09

Iselläni on liukupeiliovet ja ne on hyvät. Lapsiperheissä pitää muistaa, että peiliovissa on vain se peililasi, eikä muuta. Ei ne kestä tönäisyjä eikä iskuja. Sopii kyllä liisukalle.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 02.03.2011 - 09:16

Liukuovet. Pojan ja miniän asunnossa on ja ovat tyytyväisiä. Talo remontti oli vuosi sitten.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 02.03.2011 - 10:12

Itse pistin juuri liukuovet ja olen ollut tyytyväinen.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 02.03.2011 - 10:53

Makuuhuoneissa meillä on tavalliset, mutta eteisen kaapistossa on liukuovet.
Liukuovet ovat peililliset.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 02.03.2011 - 18:42

varmaan liukuovet olisivat käytännöllisemmät. eivät vie tilaa - saa nätisti peiliä pintaan jne. järjestystä huoneessa on helpompi vaihtaa halutessaan. kyllä mä laittaisin liukuovet.
toisaalta - nyt kun ollaan rempattu tätä talovanhusta, tähän ei tule yhtään komeroa!! ellen sitten säälistä jätä tuota somaa eteisen kopperoa siivouskomeroksi.
pidän vaatteeni ja kamani lipaston laatikoissa. paljon mukavammat

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 02.03.2011 - 21:34

Makuuhuoneessa olisi kiva, jos ois liukuovet kaapeissa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 02.03.2011 - 21:53

Liukuovet laittaisin, voi laittaa ahtaampaakin paikkaan kun ovet eivät vie tilaa avatessa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 08.03.2011 - 10:18

Minulla on tavalliset, liukuovet olisi käytännölliset.