Oletko ollut värianalyysissä?Avaako uusia ulottuvuuksia?

Avainsanat: värianalyysi

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 02.03.2011 - 07:21

En ole ollut, mutta kiinnostaisi kovasti ja olenkin äskettäin pohtinut mitkä värit minulle kävisivät. Nehän eivät välttämättä ole niitä mistä itse pidän.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 02.03.2011 - 04:35

No eipä ole, taitaa olla vähän varakkammille kuin minulle. Kampaaja kehui juuri hiuksiani niin kauniin kiiltävän harrnaiksi, joten täytyy vaatteet sovittaa sitten sen hiusväriskaalan mukaan,

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 02.03.2011 - 08:37

En ole käynyt analyysissä, mutta vuosien mittaan olen löytänyt oman väriskaalani. Värien sopivuus on vaihtunut vuosien mittaan, nuorempana minulle sopivat lämpimät värit ja nyt ei lainkaan. Olisihan se silti mukavaa teettää analyysi, mutta taitavat olla hintavia.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 02.03.2011 - 08:43

Minulla itselläni on todella hyvä värisilmä ( vaikka kehunkin) joten en tarvitse tuota hömpötystä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 02.03.2011 - 08:49

Joillakin messuilla innokas esittelijänainen kiskoi minut tuoliinsa ja teki analyysin pyytämättä.Olihan se aika jännä nähdä sitten tulokset.Eikä ne omat mieltymyksetkään nyt sitten kovin väärässä olleet.Ainoastaan orassi tuli uutena värinä kuvioihin mukaan.Sitä väriä en olisi ilman analyysiä koskaan käyttänyt!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 02.03.2011 - 09:59

Kyllä olen käynyt, kansalaisopistossa meillä järjestettiin viikonloppukurssi asiasta edulliseen hintaan vielä. Tuli vinkit ohjeet, värikartat ym lisukkeet. Mielenkiintoista oli ja uusia vinkkejäkin tuli ja vielä hyviä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 02.03.2011 - 10:50

Olin taannoin, työpaikka järjesti. Pärjäsin loistavasti, en muista mikä vuodenaika olin, mutta värit joita käytän olivat juuri niitä minulle sopivia. Eli näköni on hyvä ja peiliä olen aina käyttänyt.
Minulle sopivat puhtaat värit mutta ei räikeä väriskaala.

Lisätty: 02.03.2011 - 11:54

Mitään uutta ei tullut, mutta oma väriskaalani vahvistui oikeaksi eli sopivaksi.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 02.03.2011 - 12:58

En oo ollu mutta ois kyllä kiva joskus olla.

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 02.03.2011 - 21:50

En ole koskaan ollut, mutta voisi olla ihan hyvä juttu joskus siinä käydä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 04.03.2011 - 23:35

Joulukuusa oli töyporukan pikkujoulu ja virkistyspäivä yhdisettynä..Siellä oli värianalyysin tekijä paikaalla,ja minähän pääsin pallille istumaan,että analyysi tehtiin..
Minun värit on syksyä..ruskea ,vihreä, punainen ja kullan-keltainen..Olen näitä värejä paljon käyttänyt jo aikaisemminkin..
Kyllä huomasin miten värit vaikuttavat ihmiseen,kun laitettiin sopimaton väri..oli ihan järkytys...
Harmaa ja hopea ei sovi ollenkaan minulle..
miten nyt selittäisin,kun laitettin hopean-ja kullanväriset huivit...eli samman aikaan oikea puoli oli kullanväristä ja vasen hopenväristä huivia..oli ihan kun eriparia kasvojen muoto..eli kullankeltainen kavensi ihan huomattavsti kasvoja..se oli ihan uskomatonta..
Jos mustaa vaatetta käytän pitäisi aina jollakin huivilla saada pirteyttä aikaseksi..se oli minulle yllätys..

Lisätty: 06.03.2011 - 01:37

Sain vielä meikkauksen värianalyysin jälkeen...se ei kyllä sopinut minulle,kun olen tummaihoinen..eikä värianalyysin tekijällä ollut..niin tummmia väriä mukana..mitkä olisi sopinut minun tummalle iholle.
Totesi että harvoin joutuu näin tummaihoista Suomalaista meikkaamaan..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 07.03.2011 - 11:45

Hei!

Minä teen värianalyyseja kotikäynteinä Keskiuusimaan alueella uudella metodilla, joka on tarkka ja nopea. Tällä tavalla värianalyysit onnistuu helposti myös ryhmille. Voit kutsua ystäväsi kotiisi illanviettoon ja tulen tekemään teille analyysit. Pääsette kaikki näkemään miten värit toisiinne ja itseenne vaikuttavat. Tässä värianalyysissa selvitetään ensiksi vuodenaika ja sen jälkeen tummuusaste. Saat oman värikartan 12:ta eri vaihtoehdosta. Kartta sisältää 30 eri värisävyä. Analyysissa tutkitaan ihon, hiusten ja silmien väri sekä tummuusaste. Värianalyysin jälkeen tiedät värit, jotka tekevät hiuksistasi elinvoimaiset ja saavat ihosi hehkumaan. Opit miten saat tehokkaasti huomion katseeseen. Tiedät perusvärisi. Vaatteiden yhdistely on helppoa. Ostokset muuttuvat yhdenmukaisiksi ja kokonaisuus toimii. Kannattaa tutustua osoitteessa www.tilhistyle.com

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 08.03.2011 - 10:17

Olen ollut, mutta en ole noudattanut tulosta kirjaimellisesti.