Missä asussa vietit tämän päivän?

Avainsanat: asuste

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 01.03.2011 - 20:04

Raflaavaa olis vastata Eevan asussa,mutta viime viikon univormun vastapainoksi rönttäkuteissa,oloasu-ulkoiluasu-oloasu ;-D

Kysyjän kommentti

Kiitos hienostelemattomasta vastauksesta. Ne rönttäkuteet ovat muuten maailman parhaat päällä.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 01.03.2011 - 17:55

Pääosa päivästä menee työvaatetuksessa, jonka työnantaja anteliaasti kustantaa....

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 01.03.2011 - 18:09

Kyllä ne oli kotoisasti farkut ja pitkähihainen t-paita.Tummaa vaatetta, vaikkei surupuku olekaan :) Ensi viikolla vaihtuu työasuun.Siinä sitä onkin taas opettelemista!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 01.03.2011 - 18:14

Tänään oli kelta-musta päivä. Pukeuduin mekkoon jossa on perhosia ja kivaa tylliä siellä alla. <3

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 01.03.2011 - 18:23

Oloasussa minä oleskelen.
Silloin, tällöin napsuttelen.

Uutisia mä kuuntelen,
ristikoitakin ratkaisen.

Illalla on sitten yöpuku,
eihän sitä muuten nuku.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 01.03.2011 - 18:39

Farkuissa töihin aamulla menin ja kun kotiin tulin,
heti koiruuden lenkille vein, joten lenkkivaatteet päälleni puin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 01.03.2011 - 18:43

Minulla on tänään ollut mustat prässihousut ja vihreä neulepusero, kävin apteekissa ja kaupoissa, täällä kotona pidän väljää paitulia joka on kiroileva siili sarjaa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 01.03.2011 - 18:48

myrkyn vihreässä työasussa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 01.03.2011 - 19:52

Aamupävällä verkkareissa, päivällä mustassa ratsastustoppapuvussa ja illalla taas verkkareissa :)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 01.03.2011 - 20:23

Farkut ja pitkähihainen pusero...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 01.03.2011 - 20:25

Mustat suorat housut, valkoinen kauluspaita, jossa vähän strassikoristeita sekä ohut harmaa villatakki.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 01.03.2011 - 20:27

Ns. siistit vaatteet, salikuteet ja nyt oloasu.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 01.03.2011 - 21:01

On ollut vaateiden vaihtopäivä. Aamusta piti ensin laittaa työvehkeet päälle..mustat huosut puuvillapaita ja työliivi. ja toppatakki päälle,kun läksi liikenteeseen..Päivällä oli kutosalivehkeet ja senjäkeen uimapuku..Nyt illasta ollut sammaleen vihreä kotiasu päällä ja seuraavaksi tietysti yöpaita.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 01.03.2011 - 21:29

farkut ja t-paita ,
mutta nyt illalla kun lähdin lenkille Fiina-koiran kanssa oli pakko vaihtaa lämmin toppa-asu päälle, lakeuksilla tuulee aivan mahdottoman kylmästi, pakkasta kylläkin vain -5C.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 02.03.2011 - 04:46

Kuten Idalle vastasin, olen ollut koko päivän viltin alla melekein, niin yllä se yä-aamasu on parhain päivälläkin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 02.03.2011 - 07:25

Jaa, eilinen päivä meni osin lenkkiasussa ja sisällä ollessa minulla on ollut eilen/tänäänkin mustat jumppahousut sekä HardRock t-paita.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 02.03.2011 - 09:20

Sisällä päällä vähän vähemmän. ulkona enemmän. Sisällä teepaita pitkät leiserit.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 02.03.2011 - 09:32

Päivä arkivaatteissa ilta menee sit taas kamalissa työvaatteissa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 02.03.2011 - 11:04

Eilen oli ruudullinen Gerry Weberin villakangashame, musta pusero ja tummanharmaa jakku. Eli aika tavallinen työasu, siisti on pakko olla...
Kun lähdin ulos ,päälle vaan musta minkkiturkki, oli aika kylmää vielä eilen aamusta.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 02.03.2011 - 12:59

Nyt on kyllä jo eri päivä mutta mulla on vapaata joten kollarit ja t-paita, rennot kotivaatteet. Sitten jos lähen johki nii vaihan erit.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 08.03.2011 - 10:16

Työvaatteissa.