Eilen tuli kuluneeksi 25 vuotta poliittisesta murhasta, joka on edelleen selvittämättä. Kuka poliitikko on kyseessä?

Avainsanat: attentaatti 25 vuoden takaa

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 01.03.2011 - 14:35

Olin Palmen murhan aikoihin opiskelukavereideni kanssa Tukholmassa.Koko paikka oli aivan sekaisin.Muistan eräänkin kahvilan tarjoilijan, joka itki tiskin takana,eikä tarjoilusta tahtonut tulla mitään.Veimme sitten tyttöjen kanssa kukat tapahtumapaikalle mekin... Sitä painostavaa tunnelmaa en kyllä unohda ikinä.

Kysyjän kommentti

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 01.03.2011 - 13:03

Palme se taitaa olla.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 01.03.2011 - 14:02

Olof Palmea minäkin ensimmäiseksi ajattelin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 01.03.2011 - 14:20

Olof Palmen murhasta tulee kuluneeksi tuo aika. Hän oli aikansa "omantunnon" ääni.

Silloin kun ruotsin poliisi päästi Pettersoni karkuun ja onnistunut oikein löytämään. Ruotsalaiset turistit lähetteli kortteja ympäri maailmaa poliisille ja ilmoittelivat "Petterssonin olevan täällä". Kaikkea ne keksivätkin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 01.03.2011 - 14:29

Palmehan tuo on ja murha taitaa jäädä edelleen selvittämättä...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 01.03.2011 - 14:52

Olof Palme.Ei olisi uskonut että jää ikuisti selvittämättä. Olisi toivonut että nykyaikana olisi syntinen saatu kiinni.Oikea syntinen siis.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 01.03.2011 - 16:04

Olof Palme.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 01.03.2011 - 17:41

ei ole Ruotsin poliisi vielä kerennyt selvittämään kuka Olof Palmen murhasi,
heillä kun vielä se Kaarle XII murhan selvittelykin työn alla

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 01.03.2011 - 17:42

Eilenhän siitä tuli paljon puhetta radiosta. Näin se aika vierähtää, tekijää tuskin saadaan kiinni tai sitten se on pimitetty.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 01.03.2011 - 17:51

Olof Palme, ruotsalaiset yrittävät edelleen epätoivoisesti selvittää tekijää, mutta jäänee suurten arvoitusten joukkoon.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 01.03.2011 - 18:17

Ruotsin pääministeri Olof Palmen ampumisesta on kulunut tuo 25 vuotta. Kyllä aika sitten rientää, sehän oli ihan äsken! Asuimme vielä maalla, vanhin lapseni meni tuona vuonna kouluun.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 01.03.2011 - 18:34

Olof Palme, taitaa jäädä ampuja ikuiseksi mysteeriksi.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 01.03.2011 - 21:38

Eilen kuulin telkkarita,että on kulunut 25 vuotta Olof Palmen murhasta.Ei taida ikinä selvitä,vaikka vielä on vihjeitä tullut poliiseille..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 02.03.2011 - 11:19

Naapurimaan pääministerin Olof Palmen murhasta tuli kuluneeksi 25 vuotta.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 02.03.2011 - 13:01

Ruotsin pääministeri ja tuskin murha selviää koskaan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 02.03.2011 - 21:44

Hänhän se on:
fi.wikipedia.org/wiki/Olof_Palme

Lähteet:
wiki

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 08.03.2011 - 10:14

Palme.