Missä voit mennä maailman kauneimmalle risteilylle?

Lisätty: 02.03.2011 - 07:03

Norjan vuonot, Hurtigruten ja käymätön paikka itsellekin vielä. Pitää kyllä käydä.

Avainsanat: pohjoinen maa

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 01.03.2011 - 12:13

Norja, Hurtigruten

tästä käyttävät moisia ylisanoja mainoksissaan

Lähteet:
hurtigruten.fi/norway/

Kysyjän kommentti

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 01.03.2011 - 12:11

Minusta missä vain kauneus on katsojan silmissä ja tietenkin matkaseurassa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 01.03.2011 - 12:15

Suomen Saimaa on upeaa katseltavaa kesällä.Suosittelen lämpimästi kaikille maailmaa nähneille.Löytyy sitä täältä meiltäkin!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 01.03.2011 - 12:17

Varmaankin tarkoitat Norjan Hurtigrutenia. Olisi varmaan näkemisen arvoinen kohde.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 01.03.2011 - 14:02

Huippuvuorillakin on tosi kaunista, tosin erilaista kaunista kuin Norjan rannikko, ja on muuten kyllä Grönlannissakin.
Ja kyllä vain Norjassakin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 01.03.2011 - 14:04

plaza.fi/moottori/matkat/hur...yy-silmiin

Hurtigruten-laivamatka: Luonto vyöryy silmiin

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 01.03.2011 - 14:25

Norjassa olen kierrellyt ja katsellut kauniita maisemia. Tuo Hurtigruten jäi käymättä. Pitänee ottaa joskus uusiksi.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 01.03.2011 - 17:46

Kun kierrän Keurusselän risteilyn siipirataslaiva Elias Lönnrothilla, olen ollut maailman kauneimmalla
risteilyllä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 02.03.2011 - 21:40

Varmasti on kaunis ja henkeäsalpaava risteily. Mutta Saimaallakin on kaunista katseltavaa, kunhan nuo jäät ensin sulaa...