Leipooko kukaan tänään? Mites ruuanlaiton kanssa?

Teen taikkuruokaa wokilla. Jälkkäriksi mustikkarahkaa ja juuri paistan pullaa joista värkkään laskiaispullat.

Avainsanat: koti työ

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 01.03.2011 - 19:42

Juu, leivoin vapaapäivän kunniaksi omenamuffinsseja ja kokeilin samalla uutta, "korkeampaa" muffinivuokaa. Ruoaksi tein paisettuja muikkuja ja perunammuussia, lisäkkeenä höyrytettyä parsakaalia.

Kysyjän kommentti

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 01.03.2011 - 12:28

Huomenna vasta leivon jotkin..ehkä kääretortun ja pitzan..että saan tarjota kahvin kanssa..meidän vahvoille nuorille,kun tulevat tyhjentämään makuuhuoneen tyhjäksi..
Kohta alan väsäämään pyttipannua,kun sellaiset tarpeet löytyy kotoa..jäätelöä jälkkäriksi..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 01.03.2011 - 14:15

Makkarakeiton puolelle menee tämän päivän kokkaukseni. Eineksenä on HK:n blöö.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 01.03.2011 - 14:30

makkara keittoa tuli eilen väsättyä iso kattilallinen joten tänään vain lämmitys ja maistuu todella maukkaamalta tänään...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 01.03.2011 - 14:44

Tein ruokaa ala minä ! Eli oman mielen sopukoista sävelsin.

Paistijauhelihaa kasaripannuun paistumaan,sekaan herkkusienen viipaleet.Vähän valkosipulia,sipulia ja pippuria kera suolan .Lopuksi tomaattia purkista sekaan.Jo tuleepi makoisa kastike ! Sopii hyvin täysjyväriisin kera tai uunijuuresten kanssa.

Mies leipoi eilen sämpylöitä, joten sekin puoli hoidossa...
Niin ja jälkkäriksi tein mansikkakiisseliä :)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 01.03.2011 - 14:56

Laskiaispullista tuli kuola suunpieliini. En leivo illalla taasen mennään hesassa käymään. Haetaan nuorie laivarannasta. Tuli syötyä siskonmakkara soppaa ja karpalokiisseliä.Kohta mennään uudestaan karpaleita kerään ja syksysetkin vielä kaapissa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 01.03.2011 - 17:48

eipä nyt uuni lämpiä, tuli viikonloppuna laitettua niin paljon. Ei ole oikein tilaa säilöä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 01.03.2011 - 18:33

Laitoin porsaan pihvifileen uuniin, tein viherpippurikastikkeen sekä keitin kasviksia. NAM.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 01.03.2011 - 20:08

Keitin taasen suuren kattilan porkkanabataattikeittoa ja meinaan leipasta quichen.Kaupasta leivontamargista,herkkusieniä,kaapissa parmesania ja ohkasia kuivakinkkusiivuja(Serranoa!!!!)pohja ja kamat päälle ja uuniin,tulee kaunis ilmava piiras :-D

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 02.03.2011 - 11:20

En leivo, en laita ruokaa. Ei eilen eikä tänäänkään.

Lisätty: 04.03.2011 - 13:43

Ihmeellistä, kukaan ei ole kysynyt mitä ruokaa viikonloppuna!

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 02.03.2011 - 21:34

Eipä tullut leivottua mutta ruokaa kyllä tehtiin. Kermaperunoita sekä possunsuikaleita.