Oletko uinut delfiinien kanssa?

Millaista se oli?

Avainsanat: delfiini

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 01.03.2011 - 11:23

En uinut,mutta purjehtinut.Parvi leikkisiä delfiinejä järjesti shown katamariinin runkojen välissä.Luonnon show nostatti kyyneleet silmiin,niin ihanan näköisiä harmaita ja kiiltäviä hahmoja uiskenteli allamme ja hyppeli edessämme.Tosi pitkään leikkivät ja yhtäkkiä läksivät yksitellen/pareittain vasemmalle.

Kysyjän kommentti

Olisipa ollut hienoa nähdä tuo!

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 01.03.2011 - 10:32

enemmän särkien ja haukien kanssa,
kerran olen pulikoinnut turskaparvessa ; D)))

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 01.03.2011 - 10:35

En ole delfiinien kanssa uinut, mutta haluaisin kyllä senkin kokea, varmaan mukavaa se olisi.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 01.03.2011 - 10:54

En ole uinut. Eilatissa olis ollut mahdollisuus mutta jäi käyttämättä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 01.03.2011 - 11:13

En minä, mutta ylpeänä esittelen 10 vuotiaan Tonin tyttäreni pojan hän sen teki.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 01.03.2011 - 11:47

En ole uinut, mutta laivasta katsellut. Monenlaisten kalojen ja merenelävien kanssa olen kyllä uiskennellut.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 01.03.2011 - 11:54

En ainakaan niin, että olisin huomannut.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 01.03.2011 - 12:24

En, mutta toden totta haluaisin. Älykkäitä eläimiä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 01.03.2011 - 13:53

En ole mutta lapsena joessa uidessani kyy ui selkääni hipoen...minä uin jokea pitkittäin ja kyy rannalta rannalle...
Mutta delfiinien kanssa kyllä haluaisin uida... tuo lapsuuden kokemus ei ihan selkääni lämmittänyt...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 01.03.2011 - 14:08

Katsellut kyllä olen kun uivat, mutta niiden joukkoon ei ole mieleenikään tullt mennä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 01.03.2011 - 16:24

kyllä niitä kenties on samassa meressä uiskennellut, mutta ei kyllä onneksi lähettyvilläni.
lähinnä delfinaarioissa olen heitä ihaillut lasin takaa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 01.03.2011 - 18:29

En ole uinut, Särkäniemessä olen kyllä käynyt katsomassa delfiineja.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 01.03.2011 - 19:48

Vielä on kokematta tuo ihanuus. Olen kyllä jo selvitellyt Azoreilla olevaa tarjontaa ja sopivinta ajankohtaa tälle aktiviteetille. Samalla olisi hienoa nähdä valaita.
Vapaita delfiinejä olen nähnyt Madeiralla.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 01.03.2011 - 21:48

Ei ole tämä Rapu uinut delffiinien kanssa..On ne kyllä suloisia,että en kyllä pelkäisi,jos samaan veteen jouduttaisiin..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 02.03.2011 - 12:00

En ole uinut vaan katsellut kyllä muutaman kerran laivasta kun delfiiniparvi on pyörinyt ympärillä. Oli hieno esitys ainakin se kerta kun tultiin laivalla Skopelokselta Skiathokselle.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 02.03.2011 - 13:04

En oo enkä varmaan tohtiskaa

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 02.03.2011 - 17:18

Empä ole uinut delffiinien kanssa.Se vasta kivaa olisi. Haluaisin kokeilla jos olisi tilaisuus. Olen uinut kyllä vesikäärmeen kanssa, Onneksi ei ollut kyy.Sitä vedessä oli hankala erottaa kun oli jännä tilanne päällä. Olin lammella ja siellä aika keskellä josta rantaan ainakin 50m.Tai laiturille.

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 02.03.2011 - 21:32

En ole uinut, mutta jos siihen joskus tulee mahdollisuus, niin varmasti menen heti.
Siihen asti tyydyn vain käymään suihkussa niiden kanssa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 08.03.2011 - 10:09

En ole.