Katsoitko eilen naisten kympin hiihdon?

Oli nautittavaa katsottavaa vaikka kultamitalia ei vielä tullutkaan.

Avainsanat: nautittavaa katsottavaa

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 01.03.2011 - 09:23

Kyllä katsoin ja en meinannut sohvalla pysyä.Kovin oli jännä kisa.Ja tulihan se toivottu tuloskin sieltä sitten.En olisi kyllä ikinä uskonut.Kuvittelin ,ettei ekat kolme sijaa ole Suomalaisia varten.Mutta hyvä hyvä,tulihan se sieltä!

Kysyjän kommentti

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 01.03.2011 - 08:42

Ei valitettavasti tullut katsottua kun olin töissä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 01.03.2011 - 09:09

Kyllä televisio auki oli joten kuulin miehen kiljahduksen...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 01.03.2011 - 09:15

Mihinkähän aikaan lienee ollut? Ohi meni joka tapauksessa. Nukuin iltapäivälle saakka yövuoron jälkeen ja eilinen ilta meni leffaa katsoessa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 01.03.2011 - 09:33

Kyllä osittain tuli katsottua loppuhuipennus päivällä, ja ihan työajalla hurrattiin....

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 01.03.2011 - 09:39

Sivusilmällä katselin. Tein samaan aikaan kauppareissun. Ei ollut ruuhkaa kaupassa. Vain muutama asiakas. Ehdin hyvissä ajoin takaisin reissulta ennen loppuhuipennusta.
Suomen osalta mitä mainioin suoritus. Naishiihtäjät sen taas tekivät ja pelastivat suomen hiihtomaineen.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 01.03.2011 - 09:43

Tulihan tuo katseltua ja totta tosiaan: se oli mahtavaa nähtävää. Voisin tässä sanoa, jos haluaisin, että taas oli naisten näytettävä miten talvikisoissa kilpaillaan, vvaan empäs sanokkaan.. Pääasia, että Suomi sai edes yhden mitallin. Sen tuojasta ei ole niin väliä. Hyvä Suomi!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 01.03.2011 - 10:37

taisi olla ensimmäinen urheiluohjelma joka tuli tänä talvena katsottua,
kannatti, tuli ihan vanhat hyvät ajat mieleen ...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 01.03.2011 - 10:38

Katsoin,jännää:)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 01.03.2011 - 11:28

en katsonut, en jännännyt siis. Täytyy lukea jäljestä päin nyt sitten lööpeistä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 01.03.2011 - 17:43

Minulle riittää lyhyt katsaus jossain uutisten yhteydessä.En voi istua tunti tolkulla jonkun hiihdon kanssa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 01.03.2011 - 18:27

EVVK

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 01.03.2011 - 21:54

Uutisista pelkästtän näin.. en ollut kotona,kotona,kun lähetys tuli.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 02.03.2011 - 17:03

Tottakai tulee kaikki kilpailut katsottua. Ihanaa että Suomikin näyttää jo päätään.Aika jänniä kisoja ollut. Norja on kyllä hyvä kisa maa. Siellä on yleisöä ja iloista.Kaikki huutaa ja kannustaa.Kaunis maa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 02.03.2011 - 21:28

Minua ei oikein nuo hiihdot kiinnosta, joten katsomatta jäi.