Kokemuksia apartamentos Masarusta Puerto de la Cruzissa ??Entäpä vinkkejä edullisesta auton vuokrauksesta?Hintataso muutenkin 2011

Olen lähdössä 5 vuotis kihlapäivää viettämään nyt keväällä 2011,joten ensikertalaisena Puerto de la Cruzissa kiinnostaa ilmasto,lämpötila huhti-toukokuussa.Sataako paljon?Edulliset,kivat ravintola vinkit,nähtävyydet muutkin,kuin Teide ja Loro Parque.Autoa olen katsellut ja aiemmin ajaen Eurooppaa kiertänyt.Onko kokemuksia esim.siitä voiko vuokra-auton takuusummaa maksaa käteisellä tai Visa electronilla paikan päällä ja jos niin mikä firma?Onko aina oltava luottokortti?Entä Masarun sijainti,ilmaiset parkkialueet?

Lisätty: 01.03.2011 - 15:19

Kiitoksia vastauksista!kysyn vielä josko teillä on kokemusta siitä auton takuusumman käteismaksumahd.?

Avainsanat: apartamentos masaru puerto de la cruz teneriffa espanja auton vuokraus?

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 01.03.2011 - 01:25

Tässä aluksi listaa autonvuokraamoista:
www.google.fi/search?q=Puert...=firefox-a
Ja listaus säätiedoista, valitse haluamasi: www.google.fi/search?q=Puert...=firefox-a
www.google.fi/search?q=Puert...=firefox-a
Suosittelen lämpimästi juuri Puerto de la Cruzin valintaa, hyvää lomaa.
Hotellista näet matkanjärjestäjän sivuilta, tai tästä:
www.apartamentosmasaru.es/ tai
maps.google.fi/maps?f=q&...2&z=15

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 01.03.2011 - 09:13

keskustelu.suomi24.fi/debate/5298

voit laittaa vielä tännekin kysymyksesi...

translate.google.fi/translat...4851EF.htm

tässä taas enemmän hotellistasi...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 01.03.2011 - 09:16

Onnittelen valinnasta! Puerto de la Cruz on monipuolinen paikka.LoroParque ja Teide kuuluvat kyllä suosikkeihini , eikä se kasvitieteellinen puutarhakaan hullumpi ole läpi käydä.En todellakaan tiedä montaa (turisteille suunnattua) paikkaa, jossa voi uida meressä,kerätä banaaneja tai olla lumisotaa saman päivän aikana!Toisaalta Puertossa myös asuu paljon paikallisia, jonka vuoksi se ei ole pelkkä turistikylä;kaikkea muuta.
Puertossa pystyy ruokailemaan edullisesti niin halutessaan,koska hinnat menevät laidasta laitaan.Paikallisten suosimat paikat ovat edullisia ja niissä on hyvää ruokaa.Itse pidän erityisesti linja- autoaseman kupeessa olevasta Peruana ravintolasta.
Tiet ovat hyväkuntoisia ja selkeästi viitoitettuja.Vuokra autolla ajaminen sujuu kyllä.Ja paikalliset kyllä auttavat, jos eksyt.
Masarussa en ole koskaan asunut,mutta varmasti ihan mukava hotelli.On ollut siellä toiminnassa pitkään.Tuohon aikaan vuodesta siellä on jo kivan lämmintä ja jos sadekuuro yllättää, se menee pian ohi.Tykkään siitä ilmastosta, kun ei ole tukahduttavan kuumaa.
Nyt vaan toivottelen mukavaa loman odotusta!