Missä olisi lämmin parin kkn sisällä, viikon pituiseen tapahtuvaan matkailuun? Ei saa olla kovin pitkää lentoa.

Elikkäs jonnekin tekis mieli lähteä, lämpimään! Parin kk:n sisällä olis toive startata. Turistirysät ei hirveesti innostais, eikä Turkki, Egypti, Kanarian saaret mut melkein mikä vain vois ehkä mennä tässä hädässä... Eli ehdotuksia kehiin!! Eikä lento sais kestää hirveen kauan, jotta viikosta vois mahdollisimman paljon lomailla..

Lisätty: 01.03.2011 - 21:00

lisätäänpäs tähän, että painajaismainen loma olisi viettää viikko hotellin altaalla muiden skandinaavien kanssa brittituristien örveltäessä lähettyvillä.. jokin kiva kaupunkiloma mihin vois yhdistää myös rannalla lököttelyä sitä halutessaan ja hyviä vinkkejä mistä itse varasit loman! Ajattelin nimis ottaa reittilennot ja valkata itse majotuksen kun ylihinnoitellut pakettimatkat ei kiinnosta..

Avainsanat: pian matkailu lämmin

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 28.02.2011 - 21:03

Lissabon, Madrid, Ateena sekä Sisiliassa, Azoreilla, Madeiralla ja vaikka missä on jo niin lämmintä että viikon tarkenee.
kaupunkimatkoista itse tykkään, en ole rantalomailija.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 28.02.2011 - 20:50

www.finnmatkat.fi/Edut-ja-ta...uun-lomat/

tässä linkissä tarjouksia ja uskon että lämpöä riittää...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 28.02.2011 - 20:58

Itse olen vähän suunitelllut,että Toukokuussa läksisin Rodokselle...on aina ollut lämmintä Toukokuussa..mitä olen siellä ollut.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 28.02.2011 - 21:12

Kypros ei ole huono vaihtoehto noiden muiden mainittujen ohella.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 28.02.2011 - 22:48

Madeira ainakin kauniin vihreä ja kukat loistossaan!Kovasti näkemistä muutenkin,kun on niin kaunis ja monipuolinen saari.Eikä se lentokaan kestä sinne kauan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 01.03.2011 - 06:40

Mie taas mainostan Dubaita. Varma lämmin ja lentokin kestää nippanappa 6 tuntia.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 01.03.2011 - 08:07

Kyllä välimeren maissa rupee kaikissa tarkenemaan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 01.03.2011 - 18:24

Vlimerellä on pieni saari nimeltä Karpathos. Siellä ei ole liikaa turisteja. Mene sinne.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 01.03.2011 - 18:26

Mites ois eteläinen Viro, oishan sielläkin jo vissiin lämmin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 01.03.2011 - 18:52

Hurgharaan olen menossa huhtikuussa ja vain viiden tunnin lento ja varma lämpö.

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 02.03.2011 - 21:22

Väimerellä ja Egyptissä varmasti olisi lämmintä, miksei Kreikassakin.