Terkkuja täältä Tallinnasta pitkästä aikaa kaikille napsulaisille! Kevät tekee tulojaan !

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 28.02.2011 - 16:34

Kiitos terveisistä ja aurinkoista kevättä Sinulle. Täälläkin tulipalopakkaset ohi tälläerää.
Täytyy tulla joskus yli lahden vähän shoppailemaan, sitten kesemmällä.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 28.02.2011 - 16:42

Kiitän terveisistä sinua, mukavaa että sinustakin jotakin kuuluu, hyvää kevät talvea sinulle.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 28.02.2011 - 17:00

Kiitokset vaan terveisestä...
Kevättä täälläkin odotellaan...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 28.02.2011 - 17:01

No morjens. Niin ne napsut alkavat herätä talviuniltaan. Mukavaa kuulla sinusta. Kevättä tässä odotellaan hurjan kovan pakkastalven jälkeen.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 28.02.2011 - 18:14

Tervehdys Sulkis!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 28.02.2011 - 19:02

Kiitoksia, kiitoksia.....

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 28.02.2011 - 19:19

Terkkuja täältä sinne myös.Pitkään oletkin ollut kadoksissa..kiva kun taas ilmestyit kuvioihin.
Kevättä mekin täällä odotellaan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 28.02.2011 - 19:19

Kiitos terveisistä ja tiedosta kevään koittamisesta.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 28.02.2011 - 19:24

Tere tere! Laitan poikani huomenna tulemaan sinnepäin, mukana lista minulle tuotavista tuliaisista... :) Toivottavasti kelit suosii! Ja rahat riittää....

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 28.02.2011 - 20:39

Tervehdys Sulkis toiselta puolelta lahtea!Kevättä tosiaan täälläkin malttamattomina lumikasojen keskellä odotellaan!!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 28.02.2011 - 21:55

Kokonainen Napsun korillinen pakkasen höyryttämiä terveisiä sinne naapurusmaahan.
Sinulla on niin kesäinen kuva tunnarina, että meinaa hikihelmet kohota otsalle.
Vaikka kyllä se varmaan talvea sielläkin pitelee maakehä sylissään. Mutta on jo pahemmalla
puolella nuo kuukaudet, mitä kevään tuloon meinaa.Maalis-, ja huhtikuukin on vielä sellaista
epävarmemman ajan tuntuista, mutta kyllä toukopoika jo toiveita antaa jos entisellään maailma on.
Hyvät ja lempeät suven odotukset Sinulle.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 01.03.2011 - 08:31

On kiva nähdä sinutkin napsussa.Kuinka pitkällä siellä on kevät?Meillä vasta päästiin paukkupakkasista.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 01.03.2011 - 10:41

terve vaan Sulkis,

komeita kevättä enteileviä säitä täälläkin,
meillä jo krookuset kukkis jos jaksaisivat kasvattaa metrin mitaisen varren,
mutta kun eivät jaksa, niin odotellaan vielä pari kuukautta ...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 01.03.2011 - 18:23

Reilu viikko sitten, oli Tallinnassa olleet kadut todella vaarallisen jäätävässä kunnossa. Onneksi kevät koittaa ja lumet saa väistyä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 01.03.2011 - 18:27

Moi Sulkkis! Oletko Tallinnassa vai jossain Kanarialla? Hyviä vointeja joka tapauksessa, kiva että tulit "moikkaamaan" Napsuun. Terveisiä Hurghadasta, täällä on nyt niin rauhallista, kun ei ole vielä paljoa turisteja. Mutta kyllä kohta taas tulee...

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 02.03.2011 - 21:20

Kiitos ja moikka, kiva kuulla sinustakin.
Varsin keväinen päivä oli tänään täällä meilläkin. Kyllä se kevät joskus tännekin tulee.