Onko sinulla tänään jotain mukavaa menoa?

Me menemme tänään syntymäpäivä kutsuille naapuriin.

Avainsanat: syntymäpäivä kutsut naapuri

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 28.02.2011 - 12:02

Kotona meillä on menoa ja meininkiä! Meinasin laskea Jäniksen linnastaan ja katsella, kuinka juoksentelee ja heittää volttia Hän . Välillä käy loikkaamassa syliin ja äkkiä pois.Kovaa on meno. Koikkaloikka tunti siis tiedossa!

Kysyjän kommentti

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 28.02.2011 - 11:03

Päivä menee oleskelun ja ulkoilun puolelle. Mukavaa on olla ilman erilaisia menojakin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 28.02.2011 - 11:22

Ei ole tänään mitään mukavaa menoa, lepäilyä vaan kun kivut ovat kovat minulla, huomenna lääkäriin taas toimenpiteeseen.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 28.02.2011 - 11:44

Töissä vaan, voishan sitä jotain mukavampaakin olla

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 28.02.2011 - 11:50

Lähden nyt ihan kohta kälyni kanssa cittariin shoppailemaan.. on todella kivaa seuraa..
Näemme todella usein asutaan ihan lähekkäin..
Ollaan koirani kanssa lenkillä ja kaffella joko heillä tai meillä arkipäivisin, kuin myös joskus viikonloppuisinkin...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 28.02.2011 - 12:50

Ei mitään mieltä ylentävää iltavuoroon lähdössä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 28.02.2011 - 12:52

Hei Kissaäiti, ei mitään hauskaa menoa ole tänään tiedossa. Lähden piakkoin hoitamaan pakollisia asioita, ja poikkean ruokakaupan kautta kotiin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 28.02.2011 - 16:36

hauskoja juhlia teille!
telkkariostoksilla tädin kanssa ja TV:n asennuspuuhissa päivä hivahti ehtoopäivään.
siinäpä tärkeimmät Fiina-koiran kanssa lenkkeilyn ja avomiehelle kiukuttelun lisäksi.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 28.02.2011 - 17:03

Yövuoron jälkeen nukuin iltapäivälle asti ja sen jälkeen kävelin pienen lenkin. Tarkastimme lähilaavun josko sinne pian pääsisi makkaran paistoon. Löhöessä ja Dvd-leffaa katsoessa menee tämä ilta. Aikaisin nukkumaan ja huomenna olenkin sitten jo reipas mummo.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 28.02.2011 - 17:18

Tänää on ollut mukavaa menoa olimme aamusta heti uimassa. Tul iuitua yhteensä 1.5 km, rintaa, selkää ja jalkapotkuja.Avannossa tukli oltua 2min.olipa raikasta.Päiväsellä tuli poikamme imatralta vaimon kera,ja viemme laivarantaan iltasella .Lähteevät reisuun.Kyllä tänään kauniisti aurinko paistanut.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 28.02.2011 - 17:55

Eipä enään illalla ole mitään kivaa tiedossa. Siskoni kävi mieheni kanssa laittanmaan pyykkikoneeni
vaateriin, kun meinasi lentoon lähteä yksi ilta.
Pesin saunan ja kylpäärin samalla joten olen hyvin kiitoksen puolella .

Lisätty: 28.02.2011 - 17:57

Lähetti kahteen kertaan vaikka taatusti painoin yhden kerran ja päräytinkin päälle kun näin sen siellä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 28.02.2011 - 18:22

Ei ole tänään mitään ihmeellisiä menoja. Koulussa sain lasten toppahousut valmiiksi, että se oli ihan positiivista. :D

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 28.02.2011 - 19:02

Tänään normipäivä, töitä, kauppaostoksia ja pyykin selvittelyä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 28.02.2011 - 19:30

On ollut monta päivää mukavaa menoa,kun kävin Saksassa ja Puolan kautta Suomeen...
Eli tänään oli taas mukava palata kotia..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 01.03.2011 - 18:22

Lenkille koiran kans.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 02.03.2011 - 13:08

Ei oo tänään mutta huomenna on, keilaamaan!