USKOTAANKO VAI EI KESÄN SÄÄ ENNUSTUKSEEN ?

www.iltalehti.fi/uutiset/201...7_uu.shtml

aika paljon lupailee...

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 28.02.2011 - 19:32

En uska ennustuksiin,mutta kivaa jos tulisi kaunis lämmin kesä..kovan talven jälkeen.

Kysyjän kommentti

SAmoin ajattelen Sinun ja kaikkien muidenkin kera...

Kiitokset kaikille vastaajille!

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 28.02.2011 - 09:20

Kyllä minä uskon,että elokuussa hikoillaan kunnolla ja tuskaillaan,kun ei saa nukutuksi,mutta kyllä se on kuitenkin ihanaa ja sen kestää.Kesä on vain kerran vuodessa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 28.02.2011 - 09:32

Uskon vai niihin (varauksella tietenkin ) jotka ovat ammattilaisten antamia, en muihin.

Lisätty: 04.03.2011 - 13:40

En usko että mitään ensi kesän sääennustetta olisi tehty vielä tässä vaiheessa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 28.02.2011 - 09:47

... tilastollisten sääennusteiden ikävä puoli on se että ne sisältävät tilastollisesti tarkastellen suuremman harhan kuin monella muulla ennustusmalilla tuotetut ....

(jos edelläoleva ei auennut voitte kysellä selvennystä joltain alan ammattilaiselta, sieltä sisäpiiristä ylläoleva teksti on lainattu)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 28.02.2011 - 10:24

Näyttää siltä, että mitä poikkeavampaa säätä ennustaa, sitä paremmin pääsee otsikoihin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 28.02.2011 - 10:42

enoni on isältään ja sediltään sekä vaariltaan oppinut lukemaan luonnosta sääennusteita ( ei sammakonreisistä) , mutta eivät nekään ennustukset ole aina osuneet kohdalleen. liekö luonto ja ilmasto niin paljon muuttunut niistä opeista.

toivotaan että tulee sopivan lämpöinen kesä ja sadetta sopivasti.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 28.02.2011 - 11:01

Suurin piirtein ainoa sääennustus johon uskon on, että sateen jälkeen tulee pouta.

Ilmasto tuntuu ainakin olevan niin sekaisin, että oikein osuneiden ennustuksien määrä on jatkuvasti laskemaan päin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 28.02.2011 - 11:23

En usko mihinkään sääennustuksiin pitkällä aika välillä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 28.02.2011 - 11:58

Saattaapi tulla lämmin kesä tai sitten taas ei... Eipä taida olla noihin oikein luottamista.Sen näkee sitten lähempänä, kuinka käy.
Ollaanhan tässä eletty näitä keskieurooppalaisia vähälumisia talviakin nyt muutama.... Juupa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 28.02.2011 - 12:54

Saamme hellettä, kivaahan se olisi näin pakkas talven jälkeen.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 28.02.2011 - 12:57

Eipäkai noitten ennustusten pohjalta paljon lomia kannata varata.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 28.02.2011 - 17:04

Sadetta ja poutaa. Niihin minäkin uskon, mutta toki toivomme lämmintä kesää ja syksyä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 28.02.2011 - 18:01

No minä haen sitten lakkaa satamasta, kun lakkaa satamasta,

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 28.02.2011 - 19:00

Kiva olisi viimekesäinen kaltainen kesä, mutta taitaa jäädä haaveeksi......

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 01.03.2011 - 00:48

Huono kesä siitä tulee joka tapauksessa: jos sataa, niin valitetaan kylmästä ja koleasta; jos on hellettä, niin ei ole sekään hyvä jne.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 02.03.2011 - 13:09

En usko nuin pitkän ajan päähän tehtäviin ennustuksiin, ehtii muuttua vielä ties kuin monta kertaa. Sitte sen näkkee millasta säätä on.

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 02.03.2011 - 21:18

Sää on mitä todennäköisin.