Tukiaisen häät oletko kuullut jo tätä?

Vihittiin joo..

www.ksml.fi/viihde/viihdeuut...sti/650318

Lisätty: 28.02.2011 - 07:51

www.haat.fi/haahumua/artikke...02/1281084

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 28.02.2011 - 09:43

Voi Arto parka,mitäs meni naimisiin asti tuksun kanssa,oishan irtomaittookin saanut,ei olisi tarvinnut koko lehmää ottaa.

Kysyjän kommentti

Kiitokset kaikille vastaajille!

Suomen turhin julkkis vihittiin, ja seiska revittää noita videoita pilvin pimein kuin juttujakin.
Tuo avioliitto ei tule kestämään.
Kummallakaan ei taida olla lääkitykset kohdallaan...

Nyt olen maaliskuun itse Tuksu boikotissa Facebookin kautta, etten näitä videoita tai juttuja levittele.
Häätkin jätin väliin, ja taidan jatkaa samaa boikotointia vielä yksinkin jotta unohtuu koko naikkonen muta eihän tuo unohdu kun niitä revitellään koko ajan tv:tä myöden HUH HUH !!!

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 28.02.2011 - 08:23

No huh huh ei muuta kun eropaperit vetämään.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 28.02.2011 - 08:45

Kakslauttanen on hieno paikka käydä katsomassa tuolla Saariselän maisemissa.
Eihän sielläkään kaikkia tehtäviä voi siirtää "onnistuneiden töiden joukkoon".

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 28.02.2011 - 08:53

yksinkertainen ohjelmaformaatti :

'ei muuta kuin töppäilemään ja kaikki myyntiin, mieluummin yksioikeudella'

Lisätty: 28.02.2011 - 10:24

tosi on tarua ihmeellisempää, eilen hoksasin että napsussa voi olla itsensä kamu ja nyt tuossa alla Palinsanteri pisti linkin jossa kerrotaan ettei tarvitse olla pelkästään kamu, voi mennä naimisiinkin:

"39-vuotias kiinalainen Liu Ye meni puolestaan naimisiin itsensä kanssa sadan läsnäolijan todistaessa tapahtumaa. Liu kieltää olevansa homo."

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 28.02.2011 - 10:07

mutta eikös tuore aviopari ole jo taas sopinut riitansa, taisi tulla uusi Nykänen-Tapola II pariskunta Länsmanneista.

muistakin hauskoista häistä voi lueskella vaikkapa täältä:
www.studio55.fi/mennaanmatka...ml/1276406

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 28.02.2011 - 10:42

Onko missään kerrottu, että minkä nimen rouva sitten otti?Onko edelleen Tukevai...Tukiainen , vaikko Länsman vai kenties molemmat väliviivalla jomminkummin päin? Vai ottiko herra kerralla rouvan nimen? Toisaalta saahan tästäkin julkisuutta irti,jos vaikka julistetaan myöhemmin....
Yleensä tuoretta paria onnitellaan.Nyt ajattelen vain, että otan osaa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 28.02.2011 - 11:26

Voiko tuon turhempia ihmisiä olla, ja kansa kohisee Tuksusta jonka kasvot on niin karmean näköiset että arempia varmaan hämärässä alkaa pelottamaan kun hänet näkee.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 28.02.2011 - 12:55

No voihan nenä, mitä lie tapahtunut.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 28.02.2011 - 17:07

Jotain luin jo netistä. Voi reppanoita. Vauhtia ja vaarallisia tilanteita luvassa siinä liitossa joka kestää tai sitten loppuu hyvin lyhyeen.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 28.02.2011 - 18:03

Oliko? No hyvä sitten, sittenhän heillä on ansiotulo tiedossa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 28.02.2011 - 18:57

Kuka on tämä Tukiainen??

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 28.02.2011 - 19:38

Voihan sitä hääromanssia...nyt taitaa olla ero edessä..Haluavat vain julkisuutta,juorulehdillä taas hyvä aihe mistä kirjoitellaan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 01.03.2011 - 00:39

Tunkiaiset kiinnostavat yhtä paljon kuin Tapolat eli 0. Eivät häiritse sielunrauhaani vaikka pullistelisivat lööpeissä ja seiskassa päivittäin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 01.03.2011 - 11:27

IHANAA,niin ihanaa,etten viitsi edes linkkejä katsoa.ONNEAAAAAAA!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 01.03.2011 - 18:21

Pitäähän Suomessa aina "matti ja mervi" olla.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 02.03.2011 - 13:11

Luin kans tuon jutun aikaisemmin jo ja miettiin, että ei siinä taija kovin kauan avioliitto kestää. Ei hyvänen aika. Tuksu ja Arto on "Matti ja Mervi kakkonen"?

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 02.03.2011 - 21:16

Niin eri paria oleva pariskunta, ettei tuo tule kestämään kauaa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 04.03.2011 - 13:49

Naispuolinen nykänenhän tuo Tuksu on, en vain ymmärrä suomalaista ideaa että tuollaista ala-arvoista showta täytyy ylläpitää. Ovat ehkä kuin vakka ja kansi mitä ulkonäköön tulee! Yrittääköhän Tuksu leikkiä meikäläistä paris hiltonia! Ilman niitä rahoja tietenkin. Nuo avioitumisethan ovat vain rahan ansaintaa niille itselleen. "Liikemies" Arto Länsman, onko se joku poroisäntä? Saattaa riittää että ylipäätään liikkeellä...