Oscarit jaettu.Jaksoitko katsoa aamuyöllä suorana televisiosta?

Herättikö tunteita?

Avainsanat: oscarit

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 28.02.2011 - 09:22

En katsonut koska seuraava päivä on työpäivä. Colin Firhtistä tykkään ja aion katsoa Kuninkaan puheen, hyvä että sai palkintoja.

Kysyjän kommentti

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 28.02.2011 - 07:42

Eipä tullut katsottua, mutta tulee kyllä koosteena vielä televisiosta...
Viikonloppu vaati veronsa unen suhteen..
Oli tämä 1v Jade meillä viikonlopun ja niinpä tätä mummoa vietiin kuin pässiä narussa, kiire oli ja kova kävely ja kiipeilemiset..

Joten sammahdin eilen illalla totaalisesti...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 28.02.2011 - 08:24

ei jaksa niin paljon kiinnostaa et valvos yön.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 28.02.2011 - 08:39

valvoin kyllä melko pitkään, mutta en edes yrittänyt Oscarin pippaloita seurailla

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 28.02.2011 - 08:47

En seurannut, mutta aamu-uutisissa telkkarissa tuli jokunen maininta Oscar-juhlista. En sulkenut telkkaria ja muutama juttu tuli ikään kuin vahingossa kuultua.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 28.02.2011 - 10:27

En jaksa valvoa aamutunneille asti,siis en katsonut lähetystä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 28.02.2011 - 11:27

Minä särkyjeni vuoksi yöllä valvoin ja vähän niitä seurasin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 28.02.2011 - 12:56

Valvoin, mutten avannut telkkua.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 28.02.2011 - 13:49

En valvonut enkä katsonut. En olisi kyllä katsonut, vaikka olisi tullut sopivampaankin aikaan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 28.02.2011 - 17:08

Valvoin toisten unta elikä tein yövuoroa joten en katsonut.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 28.02.2011 - 18:21

En jaksanut katsoa. :(

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 28.02.2011 - 18:56

Yöllä enjaksanut katsoa, mutta aamu-uutisista kuulin, että suosikkini Colin Firth voitti Oscarin miespääosasta.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 28.02.2011 - 19:42

Ei tullut katsottua..kuulin vaan yöllä laivalla jäidenkolinaa,kun välillä heräsin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 28.02.2011 - 21:58

Minä näköjään kuulun siihen suureen enemmistöön, jotka emme särkyjen, ym todellisten syiden vuoksi keskittyneet katsomaan tilaisuutta. tuntuu jo niin suuren maailman touhulta, minun kutistuneisiin aivoihini.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 28.02.2011 - 22:52

Jonkun aikaa seurasin duunimatkalta paluun jälkeen,rentoutumistarkoituksena,mutta itse gala-tapahtumaa en nähnyt.Sensijaan Maria ja pari tiku&takua jorisivat sitäsuntätä pari tuntia;olisin halunnut nähdä vanhoja staroja kuten Clint E,ElisaberthT yms.ainoa jonka pongasin oli Warren B.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 01.03.2011 - 00:50

En mokoman vuoksi jaksaisi valvoa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 02.03.2011 - 13:12

Ei kiinnostanut yhtään joten en valvonu ton takia.

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 02.03.2011 - 21:14

Ohi meni heilahtaen.