Joko tänään ropisee suomalaisille mitaleita Oslosta?

Avainsanat: mm.oslo mitali

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 27.02.2011 - 12:39

En usko.Naisten puolella hiihdossa jyrää Norja ja Italia.Miehissä taas Norja sekä Ruotsi....Suomalaiset onnistuessaan kolkuttelevat sioja siellä kymmenen kieppeillä. Mäkimiehet taasen onnistuessaan ovat neljänsiä tai viidensiä...Mutta toivottavasti olen NIIN väärässä! Mitaleita Suomeen toivotaan aina kuitenkin.

Kysyjän kommentti

Kiitos hyvästä vastauksesta, onneksi olit vähän "väärässä", jokunen mitali tuli, mutta olisihan noita suonut tulevan enemmänkin.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 27.02.2011 - 09:55

Toivotaan parasta ja pelätään pahinta. Nolla on ensimmäinen luku, joka mieleen juolahti.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 27.02.2011 - 10:06

Toivossa on hyvä elää,sanoi lapamatokin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 27.02.2011 - 10:17

Tähän astisilla näytöillä en odottele liikoja.

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 27.02.2011 - 10:19

Nähtäväksi jää. Illalla olemme viisaampia.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 27.02.2011 - 10:37

vetoa en kyllä menisi lyömään kaverin kanssa, saatikka voittajavetoa veikkauksen sivuilla.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 27.02.2011 - 11:11

Ei suomalaiset pärjee.....ku eoo kunnon vastusta. Ruottalaisista tuas voettaa aenakii Andersson, Svensson tai Karlsson......no loppuosa on aenakii....sson.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 27.02.2011 - 12:13

Pelkäänpä ettei tule.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 27.02.2011 - 15:19

Ei heitellä niillä pienilläkään p alkavia sanoilla voileipiä järvenpinnasta.
Melko varmaa se on, settä girasolin 5-6 sija hyvä, mutta pureksitaan ennenkö
nielaistaan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 27.02.2011 - 16:38

Mieheni kiroo telkkua katsellessa että ei taida heruta...

Lisätty: 28.02.2011 - 21:56

1 pronssi tänään!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 27.02.2011 - 16:46

Ei tule. Kyllä tartee treenata paljon jos meinaa ottaa. Siellä on sellaset mestari.Maailman huiput.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 27.02.2011 - 18:28

eipä kuulunut ropinaa, ovat taineet tosiaan pistää kaikki pillerit piloon .......

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 28.02.2011 - 13:11

Toivotaan, toivotaan...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 28.02.2011 - 21:45

Kyllä naiset on hyviä,kun tänään tuli pronssi..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 01.03.2011 - 18:12

Eiköhän ne siellä loppupään hännillä huitele, tuskin tulee.