Mistä lapset tulee?

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 01.10.2008 - 17:27

eikös se haikara ne kanna :D

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vieras
Vastattu: 01.10.2008 - 17:28

Jos niillä on reppu, ne tulee koulusta. Jos ei ole reppua, ne tulee tarhasta :)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 01.10.2008 - 18:13

Kyllä tarhasta tulevillakin on monesti reppu. Jumala antaa lapset lahjaksi ja lainaksi.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 01.10.2008 - 18:14

riippuu iästä.kuka mistäkin.toivottavasti ei hunningolta!

Lisätty: 01.10.2008 - 23:03

Terhin vastaus oli asiallinen kun ihmisiä on kaiken ikäisiä.kuka hakee tietoa kuka heittää herjaa. ehkä kannattais pitää meidän kaikkien asialinjaa!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 01.10.2008 - 18:34

tovotaan myös etteivä mene rappiolle, kun se kuuluu näin hunningolta tullaaan ja rappiolle mennään.lapsena tulin monet kerrat mummolasta joskus oli reppu toisinaan ei.

Lisätty: 02.10.2008 - 05:54

tätä haikaraa lapsena ihmettelin suuresti,kun niitä ei nähnyt koskaan,muita lintuja sentään näki.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 01.10.2008 - 19:10

Lapset 'tulee' (syntyvät) äidistä, joko alateitse normaalia kautta tai sektiolla, eli keisarinleikkauksella/leikkauksella.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 01.10.2008 - 21:19

haikaraakin vanhempi (suomalainen) selitys oli, että lapset tulevat saunan lattian alta

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 01.10.2008 - 21:46

Suurin osa nykypäivän eka- ja tokaluokkalaisista osaa jo kertoa, että lapset tulevat mahasta, kohdusta tai isästä ja äidistä. Aviisi selvitti eri alojen asiantuntijoiden kannat kiperään kysymykseen ja pohtii myös, minne lapset menevät.

yllä olevan tekstin kopioin yhdestä tekstistä: google > lapset tulevat > ja eka linkki siinä sivulla.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 01.10.2008 - 22:20

Koulusta/tarhasta, tai eiköhän haikara ne tuo

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 02.10.2008 - 01:12

Jos niillä on avain ne tulevat maailmalta

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 02.10.2008 - 20:48

Lapset siitetään.Mies toimii siittäjänä ja nainen vastaan ottaan terhakan siittiön,josta kehittyy alkio.Alkio kasvaa naisen kohdussa,muuttuen vähitellen ja 9 kuukauden pästä pieneksi ihmislapseksi.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 06.10.2008 - 09:21

Jokainenhan sen tietää, että haikarahan vauvat tuo!