Piakkoin on 40 000:s kyssäri edessä. Kuka onkaan se onnellinen joka sen kirjoittaa?

Eihän siitä palkintoa saa, paitsi omassa mielessään. Toivottavasti se on todella mieleenpainuva ja hyvä kyssäri. Seuratkaa ja säväyttäkää!

Avainsanat: 40 000:s kyssäri

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 27.02.2011 - 07:48

Siiten se selvenee. Minkälainen tuo on. Toivottavasti rapäsevän makea.tsemppiä seurantaan.

Kysyjän kommentti

Kiitos. Olisi tosi mahtavaa jos joku laittaisi niin mahtavan kyssärin silloin, ettei siihen osaisi kukaan vastata. Seurataan.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 27.02.2011 - 08:56

Enpä' ole tuota juttua tiennytkään että sitäkin voi seurata...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 27.02.2011 - 09:01

Nyt sitten vain hyviä kysymyksiä raapimaan.....

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 27.02.2011 - 09:33

Voisihan se ylläpito palkita tasaluvun toteuttajan vaikka tuplapistein. Ei silläkään niin väliä ole, napsutteluhan on rattoisaa ajanvietettä.
Jos Ida tuon pääsisi tekemään, olisi varmaan lipputangon huipulla katselemassa napsuttelijoita.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 27.02.2011 - 10:13

Se on varmaa, että minä se en ole. Jos vaikka itse kysyisit, pääsisin onnittelemaan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 27.02.2011 - 12:41

Minulta menisi huomaamatta, sillä en edes tiedä missä kysymysten numerot on kerrottu :)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 27.02.2011 - 14:22

Ai jaa. Kukahan se onnellinen kysyjä mahtaa olla...pian se selviää.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 27.02.2011 - 15:41

Maarit 77 kanssa samoilla aaltopituuksilla, ilmoittakaa toki minulle jos se kohdalle kolahtaa?

Lisätty: 27.02.2011 - 15:43

ei tarvitsekaan kun se lukee tuolla ylhäällä. Vähennetään vähän teidän töitä ja tarkkaavaituuttanne.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 27.02.2011 - 17:13

En oo ees tienny että jostai näkee monesko kyssä millonki.. sattuma se on kelle se sattuu.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 27.02.2011 - 19:26

nyt näytti olevan laskurissa kasassa 39803 kysymystä,

viimeaikaisella vauhdilla noiden puuttuvan 197 kysymyksen odotteluun menee vielä tovi, ei vielä tässä kuussa täyty

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 28.02.2011 - 13:14

Aika näyttää, kenelle kunnia ropsahtaa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 28.02.2011 - 22:01

Jännitys senkun tiivistyy..kun on se onnekas..hurretaan sitten hänelle..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 01.03.2011 - 18:10

Laittakaa aivonystyränne töihin, tzemppia ja onnea onnelliselle kyssärin laatijalle.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 02.03.2011 - 18:55

mä varmaan onnistun tässä - osuu kohdille.
mikä tarkoittaa että menetän tämän vuosisadan onnenpaukaman joka oli osotettu mulle enkä siis voita lotossa. eli en kysy mitään vähään aikaan ;)