Piditkö Putouksen voittajasta?

Olisiko päälaellaan kuorta kantava ollut mielestäsi parempi voittaja?

Avainsanat: munamies

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 27.02.2011 - 09:04

Munamiesrooli tosi hyvä keksintö. Kuinkahan jalat ja selkä kestää. Harjakaista esittävän miehen rooleista kyllä olen aina tykännyt. Molemmat reiluja hahmoja

Kysyjän kommentti

Kiitos. Todellakin tämä roolihenkilö näki vaivaa ja varmasti kärsi jonkinasteisista säryistä hahmoaan esittäessä. Hieno suoritus.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 26.02.2011 - 22:34

Kyllä

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 26.02.2011 - 22:35

Molemmat olivat hyviä. Harjakaisella oli kyllä huvittavammat jutut.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 26.02.2011 - 22:41

Molemmat hyviä, nyt olin pienemmän puolella, joten oikea voittaja tuli.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 26.02.2011 - 22:51

Toinen satuolento ja hyväntahtoinen;sopiva kaikenikäisille.Toinen taas enempi aikuisten juttu, mutta loistava hahmo jälleen kerran.Sanon diblomaattisesti, että molempi parempi.Voiton olisin suonut kummalle vaan.2 parasta hahmoa lopussa kyllä oli :)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 26.02.2011 - 23:05

Eipähän tullut katsottua. Kerran sitä muistaakseni katsoin. Munanieskö sen voiton nappasi. Kyllä harjakainenkin hyvä oli . Munamies sai sydämet sykkimään.Oli niin viaton olento.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 27.02.2011 - 09:10

En munamiehen puheesta ei saa mitään selvää, mutta hirmu pienellä erolla voitti...
Onnea vaan munamiehelle...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 27.02.2011 - 09:28

Hyvä oli, mutta minusta Harjakainen oli parempi. Onnittelut munamiehelle.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 27.02.2011 - 10:08

En pitänyt. Jostain syystä se kimittävä ääni aiheutti sen, etten saanut selvää mitä muna puhui. Korvissani vissiin vikaa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 27.02.2011 - 10:14

Munmies on suloinen pikkumuna,mutta pidin Timo Harjakaisen pikkutuhmasta huumorista,olenhan aikuinen ja kestän hyvin altanavan huumorin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 27.02.2011 - 11:38

Harjakainen olisi ollut tietenkin parempi, koska elävä elämä oli virman piikkiin ja sanonnat rakennustyömaalla paikkansa pitäviä, kuten esim:

- Projekti on hanke, jossa kyvyttömät yrittävät saada haluttomat tekemään mahdottomia.
- Muurarin sanonta: - Selvinpäin en muuraisi humalassa.
- Mistä erottaa työmaalla kirvesmiehen ja maalarin? Maalarilla ei ole repussaan vatupassia, vaikka sieltä kuuluu hölske.

Hän on myös "valvova rakennusmestari" eli Timo Harjakainen. 58-vuotias Harjakainen on ammatiltaan valvova (.. ei aina niin vastaava) rakennusmestari ja koulutukseltaan suurylimuurari. Hänen käyttämiään sanontoja ovat muun muassa "Virman piikkiin", "Kuka vastaa?" ja "Ninnannunnanna". Harjakaista, jolla kotona on vaimo nimelltä Kerttu, on haukuttu sovinistiksi hänen vitsiensä takia, vaikkei sitä kuitenkaan ainakaan omasta mielestään ole.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 27.02.2011 - 12:14

kyllä molenmat olivat hyviä

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 27.02.2011 - 15:36

Mitä onko muna puhunutkin?

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 28.02.2011 - 13:14

No jaa, meneehän tuo.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 28.02.2011 - 18:28

Molemmat olivat hyviä hahmoja, mutta oikealle munalle voitto meni! :D

Paras hahmoista kyllä oli Mikko Zetterbergi! Harmi ettei voittanut.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 01.03.2011 - 18:07

En katsonut kertaakaan Putousta. Nuoriso kuulemma tykkää munamiehestä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 02.03.2011 - 11:56

Ei ollut varmaan kyse Niagaran putouksesta vaan jostain tositeeveehömpästä.. en ole katsonut enkä ota kantaa asiaan.