Pointshop ja presentcard

Eli jos nyt ostan tuolta poinsthsopista vaikka 40€ superlahjakortin niin voinko muuntaa sen presentcardissa vaikka 4x 10€ lahjakorteiksi?
Ja uusiutuuko Pointshopissa noi kyslyt ja tehtävät? seim jos teen päivänä 1 kyselyt a,b,c,d
niin palautuuko ne tehtevät tehtäväksi taas päiväksi kaksi?

Lisätty: 27.02.2011 - 00:07

Onko kellään tietoa muista tämän kalataisista sivuista? Lähinnä nuo alennukset ja lahjakortit kiinnostaisi eli sais sähköpostiin ne.

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 26.02.2011 - 23:39

Tuntuu niin epäluotettavalta tuo Pointshop (WOT-luokitus = Epätyydyttävä)
etten viitsi tutkia sitä sen enempää, mutta eräällä sivulla bloggaaja.pointblog.fi/Ilmai...osti-.html oli seuraava ohje:
"Mikäli sinulla on kysymyksiä, voit soittaa (puh. +45 89 93 92 20, arkisin 9-15) tai kirjoittaa tuelle. pointblog.fi/Ota-yhteytta-tukeen.htm
PointBlog.fi:ä ylläpitää PointBlog ApS | Käyttöehdot | Sitemap"
Mielipiteitä: keskustelu.suomi24.fi/node/6741617

Lisätty: 27.02.2011 - 10:51

Freemakup on jotain vastaavaa = markkinointikikkailua. En kyllä suosittele niitä.
www.freemakeup.fi/Default.asp En kyllä suosittele niitä.
Sivu josta saat ilmaista meikkiä, ilmaisia lahjakortteja kun teet paljon erilaisia asioita....

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 27.02.2011 - 09:09

Point shopissa ollut jo pitkään, mutta ei tule vieläkään mitään hurjaa suklaapatukan voin tilata sieltä ilmaiseksi..
Point shopin pisteethän eniten kertyy nettiostoksista lehdistä ym..
jos vastaat kyselyyn niin maksimissaan 150 pistettä ja en muista miten monta tuhatta pistettä oli eräs suklaalevy...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 27.02.2011 - 09:27

Noihin en luottaisi mistään hinnasta. Luokitus on tarkoitettu varoittamaan kuluttajia.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 27.02.2011 - 09:34

Samaa mieltä pappa4:n kanssa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 27.02.2011 - 15:38

Hyvin sukkelaan suljen tuollaiset sivut, etten vain vahingossa menisi lankaan, kun en aina tietysti ymmärrä
mitä se ilmoitus tarkoittaa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 27.02.2011 - 19:20

kaikista parhaan tuoton panokselleen saa kun unohtaa kokonaan nuo kikkailusivut ja käyttää niihin kuluvan ajan johonkin todella hyödylliseen ....