hei miten teen sivut ja maksutta ja mistä löydän sivuja jotka autavat minua siinä maksutta

miten ?????

Avainsanat: miten teen sivut

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vieras
Vastattu: 01.10.2008 - 17:03

heippa!

jos tarkoitat kotisivuja niin mene www.suntuubi.com, siellä ilmaiset ja helpot tehdä
Terv. Köpi

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 01.10.2008 - 17:34

Toinen paikka jossa niitä voipi ilmaiseksi tehdä on: members.freewebs.com/

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 01.10.2008 - 18:23

Ilmaisia palveluntarjoajia on vaikka kuinka monta, niin on sitten palvelujen tasojakin. Yksi yleinen (linkki alla) linee bloger, jonne voit perustaa omat päiväkirjasivusi. Voit valita sivujen julkisuusasteen (avoin kaikille, avoin tietylle porukalle, tai vain omaan käyttöön). Itse olen käyttänyt tätä reilut pari vuotta ja olen tyytyväinen sekä tekniseen toimivuuteen että helppokäyttöisyyteen. Eli tuosta linkistä vaan täyttelemään määrittelykaavakkeita, ainoa mitä tarvitset on toimiva sähköposti osoite.

www.blogger.com/start

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 01.10.2008 - 21:46

Hei. Tee ne kotisivusi omalla koneellasi jotta voit testata niiden toimivuuden. Luulen että palveluntarjoasi on antanut sinulle kotisivutilaa xx Mt. Joten sijoita ne sinne ja päivitä riittävän usein. Jos epäilet että et osaa, niin palveluntarjoaja oipastaa varmasti miten homma tapahtuu. Minun mielestä kannattaa varoa ns. ilmaisia tarjojia..koska ei ole ilmaista lounasta.:)

Lähteet:
ihan perusnörtin tiedot vuodesta -80

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 02.10.2008 - 06:02

joo sukulais nörtit sanoi ei kannata sivuja laitella internettiin,ja nää nörtit tekee ammatikseen tietokone töitä,jos jotain laittaa niin ei ainakaan tärkeitä tietoja,niihin muka pääsee tosi helposti käsiksi,