Onko kokemusta puhelimien "Kansainvälisistä" SIM-korteista ? Pay As You Go SIM-kortti tai o2 pay and go sim, onko muitakin ?

Linkkejä asiaan: www.gosim.com/
www.google.fi/search?q=GO-SI...d=0CBkQuAE
www.google.fi/search?q=o2+pa...=firefox-a

Avainsanat: puhelimet ulkomailla sim-kortit puhelin lomamatkalla

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 27.02.2011 - 08:50

www.hs.fi/keskustelu/aihealu...ju/5443807

fi.wikipedia.org/wiki/GSM

www.taloussanomat.fi/uutinen...013053/243

alimmassa on tosi tärkeää tieto...

finlandsite.nl/foorumi/viewt...&t=815

Kysyjän kommentti

http://finlandsite.nl/foorumi/ oli mielenkiintoinen sivusto

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 26.02.2011 - 19:30

Guangzhoussa ostin puhelimeeni kiinalaisen prepaid kortin, sillä oli edullisempi soittaa paikallisille kavereille.
käyttämättäkin jäi vielä puheminuutteja.
kotikonnulla olen huvikseni ostanut R-kiskalta www.go.fi pari korttia. lisäaikaa en ostanut niihin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 27.02.2011 - 09:10

Yleensä Prepaid-kortti on hyvä tässä tapauksessa. Muissa saattaa on ketjukaupan aineksia sekoitettuna mukaan. Aina pitää varmistaa SIM-kortin määräaikaisuus, joka raha tai aika.