Mitä teet avokaadolle, kun sellaisen saat käsiisi?

Kuinka syötynä parasta? Miten sen valmistat?

Avainsanat: avokaado

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 26.02.2011 - 21:47

Suositellaan vähähiilihydraattiseen ruokavalioon, on erittäin kuitupitoinen. Käytän ruoan lisukkeena, joskus pirskottelen limea päälle.

Kysyjän kommentti

Vähähiilihydraattisen sapuskan suosijana kiitos kommentistasi :)

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 26.02.2011 - 18:03

laitan kahtia veitsellä, pistelen poskeeni lusikalla kuorestaan kun ensin olen poistanut siemenen.
siinäpä on tuhti annos ja terveellinen.
terveyspommi suorastaan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 26.02.2011 - 18:07

Aivan samoin kuin kivikauden ihminen jo halkaisen sen veitsellä otan siemenen pois ja terveyspaketin
ahdan vielä ahtaampaan myllyyn ja paikkaan ja tyytyväisenä odottelen muistinko poistaa siemenen, vai pukkaako se ulos uutena puuna.

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 26.02.2011 - 18:37

Mulla taitaa olla nyt pieni probleema - en tuskin saa sitä käteeni, enkä siis pysty siitä mitään valmistamaan, kun en edes tunnista sitä hedelmätiskillä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 26.02.2011 - 22:39

Halkaisen, rapsuttelen ja syön, kiven heitän kompostiin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 27.02.2011 - 09:06

Siitä vaan kahtia ja lusikalla kitaan. Ripaus suolaa mausteeksi, niin eiköhän se siitä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 27.02.2011 - 10:00

En ole kyseisestä hedelmästä tehnyt mitään ja luulen etten myöskään tee. Enkä syö sellaisenaan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 27.02.2011 - 10:21

Olen tehnyt siitä punsipuli avakaado salaattia ja sitruunanmehulla marinoinut,olen syönyt myös sellaisenaan ja hyvää on.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 28.02.2011 - 09:18

Jos haluan avocadoa, joudun sen kyllä ostamaan ihan rehellisesti, en saa sitä muuten. Laitan salaattiin useimmiten, mutta koska sen rasvapitoisuus on suuri, kovin usein en sitä ostele.
Tutustuin taannoin Jerseyllä alkuruokaan jonka nimi oli hot avocado. Sitä laitan joskus.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 28.02.2011 - 11:39

En voi sietää avocadon makua, eli biojätteisiin sellaisen laittaisin.