Pakkasen purevuus?

legacy.fmi.fi/src/tuotteet/P.../index.php

esim 75km/h vastaa n.21m/sek niin siitä näette mitä rinteessä naamalle tapahtuu.

Avainsanat: naama jäätyy

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 01.03.2011 - 18:05

Kiitti linkistä :)

Kysyjän kommentti

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 26.02.2011 - 12:45

hyvä linkki jota olen säänöllisesti käyttänyt, tutustukaapa muutkin siihen ....

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 26.02.2011 - 13:22

Kiitos hyvästä linkki-vinkistä!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 26.02.2011 - 14:16

olipa s linkki. Hyvä sellainen.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 26.02.2011 - 14:34

Vain hurjapäät rinteessä kovalla pakkasella ja viimalla.Jätän väliin.Polvet huutaa jo katselusta....Sitäpaitsi naama kelpaa tämän värisenä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 26.02.2011 - 16:06

Onhan se kylmää olla tuulen tuivertamana pakkassäässä.
Suurin virhe on käyttää pakkasvoiteita, jotka evät sen kummemmin suojaa anna. Aiheuttavat vain enimmäkseen iholla lämmön tunteen.
Onhan voiteen käyttäjä tuosta syystä pahemminkin palelluttanut itsensä. Siitä selvittiin ainoastaan ihonsiirto toimenpitein.

Hyvä linkki ja vinkki.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 26.02.2011 - 17:08

Todella hyvä linkki talvella...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 26.02.2011 - 17:22

Kiitos linkistä. Moni ei varmaan tajua, kuinka vaarallinen on kova pakkanen yhdistettynä tuulen kanssa+vauhti myös.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 26.02.2011 - 17:53

No tasaisella työntelen sivakoitani menemään, ja myötuuleen.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 28.02.2011 - 04:13

Kiitos hyvästä linkistä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 28.02.2011 - 22:18

Linkki oli todella hyvä..Kyllä rinteitä kannattaa vältää kovilla pakkasilla..että ei jäädy kasvot..